מי מערער את המציאות במגיפה?

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך בראיון הבוקר לאלי ביתאן ב'כאן מורשת': "הקורונה לא תחזיר את בית שמש אחורה, אנחנו לא ניתן לשיח השנאה לחזור".​

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
חדשות, כאן.
חדשות, כאן.

איני יודע כמה מכם נחשפו הבוקר לריאיון שנתנה ראש העיר בית שמש לכאן חדשות. בא יועצה לתקשורת החרדית והפיץ את עובדת קיום הריאיון, כאילו זה הדבר החשוב בבוקר שיש בבוקר היום לספר לעם היושב בבית שמש. מילא.

מה סיפר? הנה כדי שלא נמצא מדברים בחלל ריק: "רוב הציבור החרדי נשמע להנחיות, אני רואה התגייסות רבתי של עמותות ואלפי מתנדבים מהציבור החרדי והחילוני כאחד." והוסיף: "הקורונה לא תחזיר את בית שמש אחורה, אנחנו לא ניתן לשיח השנאה לחזור".

נכון, בבית שמש יש רבים המתנדבים, תורמים עצמם ומהונם, לרגל המצב ולא רק לרגל המצב. ואיש מעולם לא חילק אותם לפי השקפת עולם, חרדים, חילוניים דתיים לאומיים. מי שרצה לתרום, תרם. מי שלא רצה לא. איש כפי אשר ידבנו ליבו.

אני רואה זאת בבית הכנסת כאשר רבים מהקהילה החרדית נכנסים ומושיטים יד לקבל צדקה. נדיבות לב מרגשת. אני רואה גם עמותות חרדיות שעושות פלאים בתחום. מטפלים, מביאים, לוקחים. ואני גם כותב על תלמידי ישיבות ובני נוער שעושים. כולם, כן כולם ללא הבדל זהות עושים כי כך צריך לעשות. אהבה, אחווה, רעיות. בודאי בימים כאלה.

הסיפא: "הקורונה לא תחזיר את בית שמש אחורה, אנחנו לא ניתן לשיח השנאה לחזור".

מרגיזה, למה? למי זה מיועד? מי שרוצה לדבר על השתדלותו בימים האלה להפיץ אהבת חינם, למה עליו ללכת בדרך השלילה, ללכת אחורה ולהזכיר את מה שלא רוצים לדבר עליו.

"הקורונה לא תחזיר את בית שמש אחורה". לאן התקדמה בית שמש בשנה האחרונה שאפילו הקורונה לא תחזיר אותה לשם? באמת, אני תושב העיר כמו רובכם, אני רוצה לדעת לאן התקדמה? אנא במטותא ממך, גברתי הנכבדה, ואולי אתה יועצה הטירון של הגב' בלוך, עדכן אותנו במה התקדמנו - לא בענייני ניקיון ולא בענייני רווחה, רק בעניין אהבת חינם.

אתה ראית בימים שלפני הקורונה בבית שמש את האהבה והאחווה השוררת? ברצינות, נעלם מעיניך המאבק על שכונת נווה שמיר? הרי די בנקודה כזו, אחת, מיני רבות שיש להזכיר כאן כדי להוכיח קבל עם ועדה שהתנהגות נותרה כפי שהייתה. בלוך לא תתכחש למאמציה לנסות להשפיע ולשכנע בנושא הזה. מה השיגה? ספר לנו... באמת...

"...אנחנו לא ניתן לשיח השנאה לחזור". מתי שיח השנאה הלך מכאן? מה גרם לו ללכת? ובעיקר למה שיחזור? המציאות אצלנו כל כך הזויה שאפילו השנאה תשקול דרכה חזרה לעיר...

התבטאות אומללה של יועץ תקשורת חסר ניסיון וחסר בשלות לשמש בתפקיד.

נושאים: בריאות בית שמש, עליזה בלוך
חדשות, כאן.
חדשות, כאן.
חדשות, כאן.
חדשות, כאן.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מי מערער את המציאות במגיפה?
ישי נתן
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 03 באפריל 2020, 15:57

השינאה בחדשות ברורה לחלוטין. אם אתה בוחר לא ליאות זאת, זה אשמתך. למה אתה לא קופץ כשמגיש בערוץ 11 קורא לבני ברק אורווה?