ש"ס חברה לקואליציה לפני כשנה- התפקידים מחולקים רק עכשיו

אלמליח (3) משנה לראש העיר ותיק מורשת, רמתי (1) וועדת מכרזים, ואחראי על הרכש, חדד (2) מחזיק תיק מבני דת. ומה עם יו"ר ועדת הביקורת? מישהו שכח שאסור למחזיק תיק לשמש בתפקיד...

סיעת שס
סיעת שס

תמיד יוכל מנכ"ל תנועת ש"ס חיים ביטון להסביר כי הקורונה עיכבה, נימוק סביר, אך לא מתקבל על הדעת ששנה שלמה מתעכבים מינויים פשוטים לכאורה. ולבסוף, עוד משהו ש'שכחו', אחד מחברי הסיעה הוא גם יו"ר ועדת ביקורת והוסיפו לו תפקיד

כמעט שנה מאז הצטרפה סיעת ש"ס לקואליציה, בחודש דצמבר עלה המסך וש"ס הציגה את השותפות החדשה עם עליזה בלוך, ושבה לחבוק את ספסלי הקואליציה יחד עם המפלגות החרדיות. שנה אחת הספיק לה לשבת באופוזיציה, שם לא עשתה הרבה. ש"ס הבינה כי אם רוצים לא לפגר אחר התקדמות החרדים האשכנזים, השותפים לשעבר, צריכה המנהיגות הספרדית להתעשת ולקום מהר על הרגליים, להתאושש ולהצטרף לאכול מהעוגה כל עוד אפשר ויש מה לאכול.

היה מי שראה בהצטרפות ש"ס ההודאה האחרונה בכישלון החרדים בניסיונם להשתלטות על העיר. בסופו של דבר, אישה שולטת בכל הציבור החרדי וצחוק הגורל הוא שאישה שולטת במי שהדיר נשים.

נחתם הסכם קואליציוני שלפיו תקבל המפלגה נתח מכובד בעוגה. בין היתר גם את המועצה הדתית.

הנה מתברר שאיש לא ממהר לשום מקום, ורק כעבור שנה יוצאת היום הודעה מלשכת מנכ"ל התנועה חיים ביטון ובה חלוקת התפקידים לנציגי הסיעה.

ביטון לא עשה חשבון למיקום החברים ברשימה, וקבע שרירותית, יצחק אלמליח דווקא הוא יקבל את התפקיד המשנה לראש העיר. מה שאומר שאלמליח עתיד לקבל עוזר, לשכה וגם מזכירה צמודה. אלמליח גם יחזיק בתיק מורשת.

שני חברי הסיעה הבכירים יותר, הוותיק יגאל חדד יתכבד בתיק מבני דת. ואילו רמתי יתכבד בתיק המכרזים, ואחראי על הרכש. בועדת המכרזים ישב עד כה איציק אלמליח שיפנה מקומו כאמור לטובת תיק מורשת. נזכיר חדד היה ממונה על תיק הרווחה, התיק השני בגודלו בעירייה מבחינה כלכלית ותפקודית. כמעט 100 עובדים. היום חדד יורד לדרגת תיק עם מזכירה, אם בכלל.

האם חלוקת התפקידים רומזת לעתיד? כלומר אלמליח הוא יהיה 'האבוטבול' הבא של התנועה, מועמד אפשרי לראשות? מוקדם להכתיר וגם מוקדם לפרש.

ועוד משהו 'קטן', יגאל חדד מונה גם כיו"ר ועדת הביקורת. כיור ועדת הביקורת לא יכול להיות ממונה על שום תיק זולת הביקורת. חדד יצטרך להחליט מהו מעדיף...

מאז דצמבר למעשה אין גם וועדת ביקורת בעיריית בית שמש. לתשומת לב מבק משרד הפנים.

כל התפקידים יובאו לאישור המליאה הקרובה בסוף החודש, בעוד כעשרה ימים.

נושאים: עיריית בית שמש, עליזה בלוך, יגאל חדד
סיעת שס
סיעת שס
סיעת שס
סיעת שס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: