בלוך מתחזקת, כל המחנה הדתי לאומי סביבה

בבחירות לכנסת קיבלו ביחד המפלגות הדתיות הלאומיות בעיר 8322 זה הבסיס החזק עליו תישען עליזה בלוך בבחירות.

תומכים בד"ר בלוך
תומכים בד"ר בלוך

האם יום חמישי בלילה היה רגע ההכרעה שעליזה בלוך תזכה בבחירות הקרובת? זאת עוד נבחן בהמשך, בינתיים קיבלה בלוך אתמול זריקת מרץ תומכת מאוד, כוח רינה- בית שמש שלנו, תתמוך בעליזה בלוך לראשות העיר. אחרי שהתמהמה מעט יותר מעבר למה שהיה צריך, הגיעו הצדדים להבנות לא חתומות ולא מסוכמות, על תמיכה והצהרה לבחור בעליזה בלוך. "אתמול לקראת חצות, נפגשו רה״ע עליזה בלוך וחברי ׳בית שמש מאוחדת׳ עם סגר״ע רינה הולנדר וחברי רשימתה ׳הבית שלנו׳ וסיכמו על תמיכה משותפת בבחירות הקרובות. הציבור הציוני מאוחד מתמיד." זו ההודעה שיצאה מהמטות המשותפים.

הצד השני בציונות הדתית נתי גבאי מיהר להגיב: "אני שמח לראות שרינה הבינה כעת את מה שאנחנו הבנו לפני כ-8 חודשים. מן הרגע הראשון שיצאנו אל הדרך, עמדתנו הייתה ברורה ושקופה כי אנו תומכים תמיכה מלאה בראש העיר ד''ר עליזה בלוך, ואף ניסינו וקראנו לאחדות השורות לצורך כך. ועל זה נאמר: מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.,.".

אגב הציונות הדתית המאוחדת (הציונות הדתית ועצמה יהודית ביחד) קיבלו בבחירות האחרונות 7538 קול. ואם תוסיפו לקולות אלה את הקולות שקיבלה איילת שקד בשם הבית היהודי 784 קול, ביחד הם 8322קול. הרי לכם כוח חזק יותר ממפלגת הליכוד שקיבלה 7969 קול, זה לכל אלה שעושים חשבונות על חיזוקים.

ומה הובטח לרינה הולנדר? מס' 2 ברשימת עיר מאוחדת חבר המועצה לעתיד דודי גוזלן אומר: כלום!! "לא נחתם הסכם, לא הובטח כלום".

עוד תזכורת קטנה בבחירות 2018 קיבלה טב- המפלגה הדתית לאומית- הבית היהודי 4376 קולות.

נושאים: בחירות 2024, עליזה בלוך, הבית שלנו, הציונות הדתית
תומכים בד"ר בלוך
תומכים בד"ר בלוך
תומכים בד"ר בלוך
תומכים בד"ר בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: