בלוך מבקשת לעכב הטלת סגר על שכונות עם מרבית החולים

75% מהחולים מתגוררים בשכונות המרכזיות והדרומית, והיא מהססת להטיל סגר? ובכל יום צומח גרף הנדבקים, הבוקר עם 148 חולים

5 / 5 ☆ מדרגים: 3
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש

יש סגר או אין סגר? ממשלת ישראל, משרד הבריאות בעד לסגור את מרכז בית שמש ואת השכונות הדרומיות, עליזה בלוך מסרבת. זה מה שהיא אומרת הבוקר בסרטון שהפיצה. "עלינו להישאר כולנו בבית". ממליצה בלוך לצופיה בסרטון.

תחילה, אכן על כולנו להישאר בבית, ומוכח אכן שזהו הרצפט הנכון והטוב להתגבר על הנגיף, לפחות עד כה.

הנתונים: 5% מהחולים בבתי החולים, 9% מהחולים נמצאים במלונית או מלון. סיכום: 86% מהחולים בבתים, בבית שמש. כמות החולים המצויה בשכונות בעיר היא בסביבות 130 חולים. כמה מהם מבודדים באמת, בחדר אחד? לפי התיאורים המגיעים מהציבור אצלו מצויים החולים, אין מספיק חדרים לבידוד מוחלט. ומה עם חדר שירותים, מקלחת.

ומגמת המחלה אינה בנסיגה, הבוקר שמענו על נתון מדהים שוב, עליה דרמטית שהגיעה לכדי 148 חולים, תוספת של 13 חולים אינו עניין של מה בכך. מה איתם? כמה מהם בבית כמה מהם בבית חולים.

בלוך קוראת להישאר בבית ואינה עושה לפנות את החולים מתוך הקהילה. פינויי החולים יכול לבוא עם גישתה אכן לא לסגור את השכונות. כל עוד אינה מבצעת את הפעולה הזו, לבודד את החולים מתוך הקהילה, מצב הקהילה עלול להמשיך להסתבך ואנחנו נמנה כמות גדולה של חולים ומודבקים. לא זה מה שרוצה בלוך.

הנתונים הבאים נכונים לאתמול, רמה א' 22% מהחולים בבית שמש. רמת בית שמש ב-12% מהחולים. רמה ג' 1 17% נחלה ומנוחה 13%. שיינפלד 6% חפציבה 6%, גבעת שרת 6%, משקפיים 4%, ממזרח שמש 2%, רמת אברהם, סביון, ומגדל המים יש 1%.

מנין נדבקו 13 חולים נוספים תוך יממה? קצב ההדבקה בעיר מדאיג ומבהיל. בכל יום עולה המספר במספר גבוה עד כדי דו ספרתי. היום כאמור אנחנו עומדים על 148 חולים. והיכן נדבקים החולים החדשים? רק באותן שכונות מרכזיות ודרומיות בהם הנגיף מצוי והרבה.

בלוך לא מסבירה בסרטון שלה את נימוקיה, והיא חייבת זאת לציבור תושבי העיר. העובדות הם כאלה שהשכונות הדרומית 52% והמרכזית בהם (נחלה ומנוחה וחפציבה) 23% וביחד 75% הם האיזורים המסוכנים. שלושה חלקים מבית שמש מחייב סגר, לא למעננו אנחנו, הצפוניים, אלא למענם הם. בבקשה לקבל נימוקיה חוזר אלינו דוברה ומסביר שאין נימוק. "ראש העיר תכבד כל החלטה ממשלתית מלמעלה עד למטה, דורשת שכל החלטה תתקבל בשיח איתה".

נושאים: קורונה בבית שמש, בריאות הציבור, עליזה בלוך
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:53 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך מבקשת לעכב הטלת סגר על שכונות עם מרבית החולים
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 07 באפריל 2020, 02:28

אולי סגר כמו שעכשיו יספיק אבל באותה עת להכניס יותר כוחות אכיפה וקנסות כבדים למפרים,פיקוח הדוק יותר במקומות שמזלזלים בהוראות משרד הבריאות,עם אפס סובלנות ומעצרים כשצריך,גם אם יאלצו לעשות ליל הסדר במעצר,כך אולי יבינו

בלוך מבקשת לעכב הטלת סגר על שכונות עם מרבית החולים
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 06 באפריל 2020, 07:54

75% מהתושבים 75% מהחולים, מה לא מובן?

בלוך מבקשת לעכב הטלת סגר על שכונות עם מרבית החולים
יוסי
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 06 באפריל 2020, 06:40

ובלוך צודקת. גם בפתח תקווה חולון ומודיעין יש עלייה ניכרת במספר החולים אך ראשי הערים שם לא יתנו שיהיה שם סגר. אם סגר אז על כל הארץ