יהוד, נתניה, כפר יונה, חיפה, אור יהודה, גני תקוה אישרו תקציב לשנת 2021- בית שמש לא התחילה לחשוב עליו

ולא סתם דגמנו את הרשויות הנ"ל, כי בראש כולן ניצבת אישה בתפקיד ראש העיר. אז למה האישה שלנו מתקרבנת על היעדר ממשלה וקורונה?

תכנית עבודה גני תקוה, דף הפייסבוק
תכנית עבודה גני תקוה, דף הפייסבוק

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, העבירה בישיבת מועצת העיר את התקציב לשנה הקרובה. 34 אחוז מהתקציב יוקצה לחינוך, 15 מיליון יותר מהשנה הקודמת. עלייה גם בתחום הרווחה. ליאת שוחט, ראש העיר: "למרות הקורונה, אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח ודואגים להישאר מאוזנים. התקציב אושר במליאה האחרונה של מועצת העיר בתאריך 29.12.20"

15 חברי מועצת העיר חיפה הצביעו בעד תקציב 2021 לעומת 11 חברי מועצה שהתנגדו. ראש העיר עינת קליש רותם: "החזון העירוני החל להיות משולב בכל סעיף בתקציב כבר משנת 2020, והוא מתעבה ובונה את התקציב גם של 2021". הלואי גם עלינו. התקציב אגב אושר כבר בחודש ספטמבר. איזו חריצות- כל הכבוד.

ולעוד ישוב בו מכהנת ראש עיר אשה, כפר יונה. הנה מה שכותבת הגב' שושי כחלון כידור בדף הפייסבוק שלה: עיריית כפר יונה אישרה את תקציבה לשנת 2021, תקציב שיעמוד על 184.5 מיליון ש"ח כלומר, 10 מיליון ש"ח יותר למול עדכון התקציב שנעשה לאחרונה.

נוכח רוח התקופה, התקציב מהודק ושמרני. יחד עם זאת, הוא מאפשר לנו להמשיך ולעשות למען ועבור רווחת ציבור התושבות והתושבים, כמו גם, לייצר בטחון ועצמאות מקומיים זאת בימים של חוסר ודאות מצד המדינה המתנהלת ללא תקציב ונערכת לבחירות בפעם הרביעית מזה שנתיים

מועצת העיר יהוד- נווה מונסון אישרה בישיבתה מהערב שהסתיימה זה עתה את התקציב ואת תוכניות העבודה העירוניות לשנת . ראש העיר יעלה מקליס הודתה לחברי המועצה על השותפות והבעת האמון והוסיפה כי: "תוכניות העבודה גובשו ע"י המנהלים על פי העקרונות והיסודות אותם אנחנו מובילים, המבוססים על הצבת התושב במרכז והעצמת השירותים הניתנים לו על ידי העירייה בתחומי החינוך, ההנדסה, השירותים החברתיים, הבטחון, הספורט, התרבות והפנאי ועוד

וגם ליזי דלריצ'י מגני תקוה אישרה את תקציב העירייה לשנת 2021 לפני סיום שנת העבודה הקודמת. " בשעה טובה ומוצלחת אנו שמחים לבשר על אישור תקציב המועצה לשנת 2021 בישיבת המועצה, בתקציב שוטף של 151.7 מיליוני שקלים

אלו חמש נשים מתוך 7 נשים העומדות בראשי רשויות, השישית היא מרים פיירברג. נתניה, רוצים לדעת מה איתה. בבקשה.

את שנת 2020 סיימה העירייה באיזון תקציבי, זו השנה השישית. מועצת העיר אישרה את התקציב לשנת 2021 שהוכרזה כשנת חינוך

ברוב קולות אישרה מועצת העיר את תקציב העירייה לשנת 2021, העומד על 753,602,000 שקלים.

בארץ מכהנות בתפקיד ראש רשות 14 נשים, בדקנו באופן אקראי חלק מהם. הנה לכם, כל אלה העבירו את התקציב לשנת 2021 במועדו, בסוף שנת העבודה. מן הסתם נערכו לו מבעוד מועד, ועדות הכספים שלהם עבדו וטרחו להכינו ולעצבו.

מה איתנו? בישיבת וועדת הכספים האחרונה לשנת 2020, נשאל אריה ברדוגו גזבר העירייה אם יש לו עדכונים לגבי התפתחות וקידום התקציב. הגזבר שאולי הופתע מהשאלה השיב כי מי שצריך לעדכן את חברי הוועדה זו ראש העיר. מי שאמורה להכין את התקציב זו ראש העיר. אכן צודק ברדוגו, ראש העיר היא שמחוייבת כלפי העירייה והציבור להכין את התקציב. למה לא הכינה? לפחות גילינו שנשים יודעות לעשות עבודתן. אז מדוע אצלנו לא?

נושאים: תקציב 2021, משרד הפנים, בית שמש, עליזה בלוך
תכנית עבודה גני תקוה, דף הפייסבוק
תכנית עבודה גני תקוה, דף הפייסבוק
תכנית עבודה גני תקוה, דף הפייסבוק
תכנית עבודה גני תקוה, דף הפייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: