נכי צה"ל לא ייפגשו השנה לרגל חג החירות

במקום כנס יסתפק נציג בית שמש בארגון נכי צה"ל בהודעת ברכה אישית בואטסאפ

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול

פעמיים בשנה נוהגים נכי צה"ל המקומיים בעיר להיפגש, פעם בערב ראש השנה ובפעם השנייה בהתקרב חג החירות. גם השנה תכנן נציג ארגון נכי צה"ל בבית שמש, עו"ד אלי בוטבול לכנס את החברים ברוב עם ובהדר הראוי לאירוע כזה, כולל הזמנת נציגי המחוז בירושלים, שהרי סניף בית שמש הוא חוליה בתוך מחוז ירושלים. בכנס נוהגים החברים להתבשם מנוכחות חבריהם, לשחזר מעט מחוויות הימים ובעיקר לברך ולהתברך לרגל החג הבעל"ט.

לכינוס ערב פסח יש חשיבות כפולה אצל נכי צה"ל שחלקם חוו חוויות אישיות קשות ביותר, וחלקם סבלו וסובלים עד היום מטראומות פציעתם. חג החירות בשביל לא מעט מנכי צה"ל הא חג חירות לנפש המתעצמת בכל שנה מחדש.
באו הכללים, הוראות משרד הבריאות המקפידות, והימים הנוראים האלה שחולפים על כולנו צמצמו את הרצון לכינוס רב משתתפים למשלוח הודעה אישית שתצא בימים הקרובים לכלל הרשומים במסגרת ארגון נכי צה"ל בבית שמש.

הנה הודעתו של עו"ד אלי בוטבול לחבריו: "חג החירות של שנת תש"פ נכנס להיסטוריה בודאי לא באופן הראוי לעוד שנה במאה ה-21. את חג האביב הזה נזכור עוד שנים רבות, בשל ימי המתח והחרדה העוברים על כולנו. כולנו תקווה שנחלוף על פני הימים האלה בריאים ושלמים, ונצפה לשמוח בחיק משפחותינו, בנינו בנותינו ונכדינו. אני מנצל הזדמנות זו להודות ולברך אתכם ואת כולכם בברכת חג כשר ושמח. שנזכה כולנו בתוך עם ישראל לחג כשר ושמח אמן".

נושאים: נכי צהל, בית שמש
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נכי צה"ל לא ייפגשו השנה לרגל חג החירות
משה רונן
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 31 במרץ 2020, 13:40

בהחלט הבריאות שלכם לפני הכל הקורונה גמרה עלינו