מינהל התכנון מעדכן באשר לכינוסי הוועדה בערב בחירות

מי שוכח לעדכן את הציבור בעיר? יו"ר הוועדה סגן ראש העיר גולדברג רוטן על ניתוקי חשמל ו'שוכח' לרטון על אי הבאת מידע חשוב לציבור

גולדברג צילום בטויטר
גולדברג צילום בטויטר

מנהל התכנון מהווה תפקיד מרכזי במערכת התכנון, יוזם ומקדם תכניות מתאר ברמה הארצית, המחוזית והמקומית, הוא הגוף המפעיל את מוסדות התכנון הכלל-ארציים, ומשמש בתור גוף מנחה מקצועי של מתכנני מחוזות ולשכות התכנון המחוזיות.

הנחיה אחת, שהוציא מינהל התכנון, נוגעת למועד כינוסי ועדות בערב בחירות. הבית של ענף הנדל"ן- מרכז הנדל"ן מפרסם הבוקר את ההנחיה שהוציא מינהל התיכנון כבר לפני כחודשיים. הנחייה משמעותית מאוד למבקשי היתרים שאולי לא יודעים עליה. מה אומרת ההנחיה? לפי הפרסום באתר הנדל"ן: "על פי מסמך שנשלח לפני חודשיים תחת הכותרת "הנחיה כללית לקראת הבחירות לרשויות המקומיות" נכתב כי "לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, נבקש להבהיר את הדברים הבאים: ככלל, על וועדות מקומיות לנהוג ברגישות ראויה בתקופת ערב בחירות, ולשקול שיקולים של 'שכל ישר' ושל 'הגיון בריא' במסגרת עבודתן השוטפת.

"יש לפעול ככל הניתן, בדרך אשר משלבת המשך עבודה ומנהל תקין כל עוד אין מניעה לעשות כן כאמור, שיקול היעילות והמשך מנהל תקין כסדרו, הינו עיקרון בעל חשיבות נעלה. על כן, ככל שמדובר בבקשות פשוטות, כדוגמת בקשות להיתרים תואמי תכנון, שאין סיבה לעכבן ושאין מניעה לדון בהם ברשות הרישוי, המערכת תפעל כסדרה".

כך או כך, בין אן הוועדה תאפשר לטפל בבקשות או לא, מינהל התכנון המקומי בבית שמש לא הביא כל ידיעה בנושא. הממונה על הוועדה, סגן ראש העיר שמעון גולדברג חביב השימוש בטויטר לא הוציא הודעה כלשהיא בעניין.

הציוץ האחרון שלו היה מחאה על ניתוקי החשמל בשכונות החרדיות בעיר. וכך כתב גולדברג: " בלתי מתקבל על הדעת שאלפי משפחות יושבות שבת ארוכה מנותקים מחשמל. תושבי העיר אינם סוג ב...".

באותה שפה, האם מבקשי ההיתרים בבית שמש הינם אנשים מסוג ב שאינם זכאים לדעת תפקוד הוועדה בעיר?

נושאים: מינהל התכנון, מרכז הנדלן, שמעון גולדברג, בית שמש, היתרי בניה
גולדברג צילום בטויטר
גולדברג צילום בטויטר
גולדברג צילום בטויטר
גולדברג צילום בטויטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: