גם המלחמה לא תמנע מלציין את חג הסיגד לבני העלייה מאתיופיה

חג הסיגד ברשת המרכזים הקהילתיים בית שמש, בצל המלחמה בישראל, ובנוכחות כוח שמירה

חג בצל השמירה
חג בצל השמירה

בצל הלחימה: אתמול, שני, קיים מועדון הנוער של המרכז הקהילתי זינמן-לב העיר את אירוע חג הסיגד - חגם המיוחד של יהודי אתיופיה הנחגג חמישים ימים אחרי יום הכיפורים.
באירוע שנערך (ללא עלות) בזינמן-לב העיר השתתפו תושבים רבים, ביניהם סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית ומנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים מימון בן חמו, אשר נהנו ממגוון פעילויות ואטרקציות: יצירה בחימר, סיפורי עם, בית קפה, מנקלה, צמות ועוד.
ראוי להדגיש כי משמעותו של החג הוא חידוש הברית בין העם ובין אלוקים, כיבוד וחידוש של מעמד הר סיני וקבלת התורה. לכן, כמיטב המסורת החג במרכז הקהילתי אופיין במאכלים המיוחדים, בתערוכת כלים ייחודיים ותלבושות המאפיינות את העדה.
אין ספק כי על רקע האירועים הקשים - חג זה מביא עימו מסר של תקווה, שלום ואחדות. תודה לצוות המרכז הקהילתי בהובלת המנהלת עדי מלכה על ההובלה של האירוע והיוזמה המדהימה ולמחלקת הנוער בהובלת יוסי גמליאל על שיתוף הפעולה.
סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "חג הסיגד הוא חג של התחדשות, אחדות וחידוש הברית בין העם לה׳. מסרים חשובים מאוד בתקופה הנוכחית. אני גאה ברשת המרכזים הקהילתיים של בית שמש על הובלת אירוע חשוב, מכבד ומנגיש. ליהודי אתיופיה תרבות מפוארת ואירועי החג מהווים דרך מצוינת להכיר וללמוד. אני מברך על העבודה הברוכה של הרשת בכל מה שקשור למועדוני הנוער המנוהלים ביד רמה והאירוע הזה הוא דוגמא לפעילויות של מועדון הנוער שמתחבר לקהילה וליומן השנה. רוצה להגיד תודה לצוות זינמן-לב העיר על ההובלה ומחלקת הנוער על שיתוף הפעולה. נמשיך להעשיר את תושבינו באירועים ובפעילויות כאלו ואחרים".

נושאים: חג הסיגד, רשת המתנסים, בית שמש, משה שיטרית
חג בצל השמירה
חג בצל השמירה
חג בצל השמירה
חג בצל השמירה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: