40 תושבי העיר תרמו כליה מגופם באמצעות ארגון 'מתנת חיים'

אתמול פגשה בהם ראש העירייה לתמונה קבוצתית חיזקה והודתה להם בשם החולים ובשם תושבי העיר על התרומה

תמונה קבוצתית של התורמים
תמונה קבוצתית של התורמים

לרגל התרומה ה-1000 ע"י ארגון "מתנת חיים", ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך פגשה הערב עשרות תורמי כליה תושבי העיר לצילום משותף. ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך לתורמי כליה תושבי העיר: "אתם גאוותה של העיר שלנו, אני מצדיעה לכם בשם בית שמש כולה!" מתנת חיים מגייסת ומלווה מתנדבים בריאים שתורמים כליה לחולים שזקוקים לחולים הזקוקים להשתלה ומצילים את חייהם. התורמים לא מקבלים תמורה כספית על תרומתם והמוטיבציה היחידה שלהם היא רק לעזור לאחרים ולהציל חיים.

העמותה נוסדה בשנת 2009 על ידי הרב ישעיהו הבר ז"ל, שעבר בעצמו השתלת כליה והחליט להפוך את הקושי הבריאותי שלו להצלה עבור רבים אחרים על ידי הקמת ארגון שיסייע למטופלי דיאליזה למצוא תורמי כליה. בזכות פעילות מתנת חיים, ישראל היום מובילה את העולם בתרומות כליה אלטרואיסטיות ביחס לאוכלוסיה ואחת המדינות המובילות בתרומות כליה מן החי בכלל.

הרב הבר נפטר באופן טראגי מקורונה ב-2020 והיום אשתו רחל היא יושבת ראש עמותת מתנת חיים. תורמי כליה רבים הקדישו את תרומתם לזכרו של הרב.

בית שמש התברכה בכמות נכבדה של תורמי כליה (כמעט 40!!!). כאמור השבוע פגשה בהם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.

ראש העיר אמרה לתורמות ולתורמים, "אני רוצה לומר לכם תודה גדולה בשם כל תושבי העיר. תמיד הייתי גאה בבית שמש, אבל היום כשאני עומדת ומסתכלת עליכם ועליכן, 40 תורמי כליה תושבי העיר, חרדים, חילונים ודתיים, אני מתמלאת בהשראה ובגאווה גדולה. זו בית שמש במיטבה".

ראש העיר ד"ר בלוך הוסיפה, "זוהי ההנצחה הטובה ביותר למייסד הארגון הרב ישעיהו הבר ז"ל ויש לי פינה חמה למתנת חיים כבר שנים רבות. אנחנו שבוע לפני בחירות ויש אווירה נוראית של רוע והשמצות ולראות אתכם, קבוצה מדהימה של אנשים שמתרכזים בלעשות טוב, זה הדבר הכי מרגש ועוצמתי. אני רוצה להודות לרבנית הבר המדהימה על ההזדמנות לבוא לכאן, את סמל להשראה ומופת עבור כולנו".

נושאים: מתנת חיים, עליזה בלוך, בית שמש
תמונה קבוצתית של התורמים
תמונה קבוצתית של התורמים
תמונה קבוצתית של התורמים
תמונה קבוצתית של התורמים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: