גבר כבן שישים נפטר לבית עולמו וגופתו נמצאה במצב ריקבון

מתי בדיוק נפטר, איך נפטר?. המשטרה חוקרת. העובדה היא כבן שישים נמצא בביתו במצב של ריקבון שאיבד את זהותו. זק" א טיפלו בגופה.

רכב זקא
רכב זקא

בשורה קשה הבוקר שהגיעה באמצעות דוברות זק״א: תושב בית שמש כבן 60 נמצא ללא רוח חיים בביתו במצב ריקבון, כשבועיים לאחר מותו. שבועיים שלמים חלפו מרגע פטירתו המשוער לבין מציאת גופתו. שכן ההשערה היא שהוא נפטר לפני מספר שבועות. כמה? זה בדיוק חלק מהחקירה המשטרתית שהחלה באסון הנורא.

"אמש בשעות הערב הוזנקו מתנדבי זק״א בבית שמש לרחוב יהודה המכבי בעיר בעקבות דיווח שהתקבל למוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם.

יוסף חיים האוזי ואשר אייזנבך מתנדבי זק״א צוות בית שמש שטיפלו בזירה: ״מדובר בגבר כבן 60 שנפטר ככה״נ לפני מספר שבועות ואותר אמש ללא רוח חיים בביתו במצב ריקבון, בן משפחה סיפר שחשש לחייו לאחר שלא היה בקשר מזה מספר שבועות והזעיק את המשטרה והכיבוי, לאחר שפרצו את הדלת מצאנו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. ״

אברהם קאפ מפקד זק״א בית שמש: ״מדובר במקרה מוות מיותר ומזעזע, צוות מורחב של מתנדבי זק״א בית שמש עבדו במסירות בזירה הקשה במשך שעות רבות בטיפול בכבוד המת, בסיום העבירו את גופת המנוח לבית העלמין בעיר שם הובא לקבורה, אנא! שימו לב לשכנים שלכם בדקו בשלומם פעם ביום, יחד נציל חיים. ״

נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.

נושאים: זקא כבה, בית שמש, אברהם קאפ
רכב זקא
רכב זקא
רכב זקא
רכב זקא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: