מומחית לדיני חוזים מונתה לדון בעתירת רוכשי הדירות נגד העירייה לשינוי שמות הרחובות בנווה שמיר

השופטת שירלי רנר, ד"ר למשפטית מאוניברסיטה ייל בארה"ב, שימשה כמרצה באוניברסיטה העברית בירושלים, ומרצה בדיני חוזים, התמחתה בראשית דרכה אצל הנשיא ברק

בית המשפט המחוזי
בית המשפט המחוזי

נקבעה השופטת שתדון בעתירה נגד העירייה לשינוי שמות הרחובות בשכונת נווה שמיר. השופטת היא שירלי רנר, שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים. השופטת ותיקה בתחום, ומכהנת כבר כמעט 7 שנים בבית המשפט המחוזי, לפני כן שירתה בבית משפט השלום בירושלים מאז 2003.

השופטת רנר מומחית לדיני חוזים, ואף שימשה כמרצה בתחום באוניברסיטה העברית בירושלים. היא נחשבת למקצועית ביותר ובעלת תואר ד"ר למשפטים מאוניברסיטת ייל בארה"ב. התמחתה אצל כב' השופט ברק.

היום יום ראשון הובא התיק לפניה וכבר החליטה על מועד הדיון בעתירה שהגישו כאמור שבעה רוכשים בנווה שמיר. אגב זאת נחשפים שמות הרוכשים בעתירה המתנוססים בראש החלטתה מהיום שהועברה גם לידיעת עיריית בית שמש.

הדיון בעתירה יתקיים ב-19 לאפריל, כאשר על העירייה להגיש עד תחילת החודש, תחילת אפריל, 5.4.21 את תשובתה. חודשיים הם פרק זמן סביר להגשת התשובה לעתירה.

אל בית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים הוגשה עתירה בידי רוכשי דירות בנווה שמיר, להורות על ביטול החלטת ועדת שמות מיום 20/09/22 ,וביטול החלטת המליאה מיום 23.9.20, בדבר שינוי שמות הרחובות בשכונת נווה שמיר. וזאת בשל ליקויים קשים משמעותיים בתהליך קבלת ההחלטות, מהם פגמים היורדים לשורש ההליך.

כזכור החליטה מועצת העיר לקבל את הודעת וועדת השמות העירונית לשנות שמות הרחובות בשכונת נווה שמיר שנשאו את שמות חודשי השנה לשמות גיבורי צה"ל לאומיים.

העתירה מוגשת נגד עיריית בית שמש בלבד, אין אזכור לוועדת השמות, או אולי לראש העירייה שהיא אחראית על המינהל התקין בעירייה או לכל גוף אחר. רוב הטענות הם נגד וועדת השמות ומשום מה נשכחו חבריה של הוועדה או לפחות היו"ר של הוועדה שקיבל ויצטרך להסביר את החלטתה של וועדת השמות.

עיריית בית שמש מתכוונת להגיב לעתירה בבית המשפט. אביב מעניין.

נושאים: בית שמש, וועדת שמות, שינוי שמות, עליזה בלוך
בית המשפט המחוזי
בית המשפט המחוזי
בית המשפט המחוזי
בית המשפט המחוזי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מומחית לדיני חוזים מונתה לדון בעתירת רוכשי הדירות נגד העירייה לשינוי שמות הרחובות בנווה שמיר
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 04 בפברואר 2021, 16:29

עיריית בית שמש שכרה את שירותם של משרד עו"ד כברי נבו קידר לייצוג בעתירת תושבי רמה ה' על חילופי השמות שנעשו שלא כדין לטענתם. שכירת משרד עו"ד בכיר לטיפול בתיק מעיד כנראה על חשש משמעותי מהפסד, וחוסר יכולת המחלקה המשפטית להתמודד בבית המשפט באופן עצמאי