יש מועמד לחרדים לראשות העיר, מלאכי כי טוב

כי טוב, מנהיג הפלג הירושלמי בבית שמש עושה זאת שוב, כמו בבחירות הקודמות מציג מועמדות לראשות העיר. האם יתמיד או שאולי לבסוף יסיר מועמדותו בסמוך לבחירות? בסביבה החרדית אומרים: "זה תרגיל לקבלת תשומת לב".

צילום: באדיבות רווח הפקות.
צילום: באדיבות רווח הפקות.

ראש מפלגת עץ, מלאכי כי טוב, המנהיג את הפלג הירושלמי תחת הנהגתו של הרב שמואל אוירבך זצ"ל בעיר החליט להתמודד לראשות העיר. כמו בבחירות 2018 גם השנה החליט הרב מלאכי כי טוב להתמודד על ראשות העיר ולא משנה מה יחליטו במפלגות החרדיות האחרות. מן הסתם יבקש שיתמכו בו או שאולי זו הדרך לסמן לחבריו אני כאן וכל החלטה שתתקבל אצלכם חייבת לקחת אותי בחשבון. חייב שייאמר, בין עץ לבין דגל התורה קיימת יריבות עמוקה מאוד, והתמודדותו של כי טוב לא תואמה עם דגל התורה ולא עם שום מפלגה חרדית בעיר. מלאכי כי טוב חרדי עצמאי, כפוף לעצמו בלבד ולא לשום היררכיה רבנית מקומית, דאג לשולחיו ולעיתים קרובות העדיף אינטרסי שולחיו על פני הציבור החרדי הכללי. בימי הקורונה היה מלאכי כי טוב פעיל מאוד למען קהילתו.

קבוצת הפלג הירושלמי הולכת ומתעצמת בעיר, בבחירות הקודמות הביאה מנדט אחד בקושי, למרות שצפו שניים. מה יהיה בבחירות הקרובות? אם מספר המנדטים יגדל ויעמוד על 25 קרוב לודאי שהמפלגה הזו תקבל שני מנדטים,

זו ההודעה שיצאה מלשכתו היום, בלי מסיבת עיתונאים, ובלי שום גנדרנות מיותרת" הרב כי טוב מוסר בזאת כי בכוונתו להציג אי"ה את מועמדותו לראשות עיריית בית שמש כמועמד עצמאי בלתי מפלגתי המחויב לטובת כלל תושבי העיר." בהמשך מסביר מלאכי כי טוב, "הבחירות אינן רחוקות וההתפתחויות מחייבות לשים על השולחן באופן ברור ומיידי את המובן מאליו בראשות העירייה צריך שיעמוד אדם חרדי. כך מתבקש מאופייה של העיר כיום, זהו הדבר הנכון עבור תושבי העיר כולם, גם אלו שאינם חרדיים. כל דבר אחר – עם כל הכבוד - אינו טבעי ואינו עשוי להצליח."

ובהמשך: "ראש העיר צריך שיהיה מסוגל לקבל אמון מכל שדרות הציבור, ולהוביל בעזרת ה' לשינוי המציאות הקיימת, כדי שיוכל יחד עם חברי מועצת העיר מכל המפלגות לפעול בשיתוף פעולה ובענייניות עבור הצרכים היומיומיים של הפרט והכלל, ולקדם בצורה נכונה תהליכי שיפור והתפתחות בכל התחומים.

ראש העיר הוא שליח הציבור כולו, עליו להיות נאמן לשליחות זו ולהתעלות מעל שיקולים צרים. מחויב הוא לפעול ללא משוא פנים, בהכוונת רבני העיר גדולי התורה והחסידות, ולקדש שם שמים".

נושאים: הפלג הירושלמי, בית שמש
צילום: באדיבות רווח הפקות.
צילום: באדיבות רווח הפקות.
צילום: באדיבות רווח הפקות.
צילום: באדיבות רווח הפקות.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: