מתנ"ס רמה ד ייקרא מתנ"ס 'דורות', אח ל'גוונים', 'שורשים' 'פסגות', 'מאירהוף' ו'זינמן'.

כל החדרים והאולמות יישאו שמות של ישובים בעוטף. סגן ראש העיר וממונה על הרשת מדווח היום על ההחלטה ומבטיח כי כל חדר במבנה יישא שם ישוב מעוטף ישראל. ראוי ומכבד בהחלט.

שיטרית בביקור פצוע
שיטרית בביקור פצוע

המרכז הקהילתי של השכונה החדש רמה ד' יקרא מעתה מתנ״ס דורות, בשונה מהמתנ"סים באחים ברשת הקרויים ע"ש תורמים (מאירהוף וזינמן) או בהצבעה לייעוד מתנ"ס רמה א לכל גווני האוכלוסייה, ופסגות על מיקומו הטופוגרפי, מתנ"ס רמה ד נושק להיסטוריה וזוכה בתקווה חדשה- דורות. ויהודה לעולם תשב וירושלים לדור ודור- דורות.

"הודעה זאת אמורה הייתה לצאת במהלך חודש אוקטובר, לאחר חופשת סוכות, ואז פרצה המלחמה. אי אפשר להתנתק מאירוע מרכזי שכזה. ששינה את חיינו ומשפיע על כולנו. ולכן ביקשתי להתחבר לסיפור, גם אם באופן סמלי. החלטתי שבמקביל לבחירת שם למתנ״ס נקרא לכל אחד מהחדרים והאולמות על שם ישוב מהעוטף שהיה תחת מתקפה באותה שבת." מוסר משה שיטרית. ומסביר גם: "אלו חלילה לא הנצחות. הישובים הללו לא חדלו מלהתקיים. שדרות ואופקים, כפר עזה, ונחל עוז עוד יפרחו, יגדלו וישגשגו. הצעד הזה הוא אמירה ברורה שאנחנו ניצבים לצידם של אלפים מאחינו ואחיותינו שבמשך 20 שנים שימשו לא מרצונם שכפ״ץ למדינת ישראל ובשיאה של התקופה, ביום שמחת תורה האחרון, עמדו בפני מתקפה נפשעת ואכזרית.

בית שמש עומדת לצדם. בית שמש לא שוכחת אותם. ואשרי התושבים שיהנו מפעילויות ומפגשים בחדרים הנושאים שמות כאלה."

ואם כבר אז כבר, יעשו טוב ברשת אם בכניסה לכל חדר גם יוסבר בשלט צנוע מדוע זוכה החדר לשם הנכבד תוך אזכור סיפור מלחמת משיב הרוח וגבורת הלוחמים.

בתמונה שיטרית בביקור לוחם פצוע אמיר סחראי הי"ו, אשר לחם בגבורה במשך למעלה מחודש ונפצע.

נושאים: רשת המתנסים, משה שיטרית, בית שמש, חרבות ברזל, משיב הרוח
שיטרית בביקור פצוע
שיטרית בביקור פצוע
שיטרית בביקור פצוע
שיטרית בביקור פצוע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: