מתחסנים בבית שמש: 25.78% עם מנה ראשונה ו-18.47% שני חיסונים

כרגיל אנחנו 'בחברה טובה' חברת הערים החרדיות, וכאשר נפתח מבצע החיסון גם לגילאי 16 ומעלה מצבנו ממש לא טוב. צאו להתחסן, כשי שנחזור להיות בלתי מוגבלים בתנועה.

עמדת בדיקה
עמדת בדיקה

מדוע בבית שמש לא הולכים להתחסן? בשעה שהמומחים מנסים את כול כוחם וסמכותם להסביר לשכנע, לעודד ללכת לחסן, בבית שמש ממש רחוקים הנתונים מלעודד את היציאה מהנגיף וחזרה לשגרה. אנחנו עדיין עיר צהובה עם פעילות מוגבלת, עם ציון 6 ברמזור על פי החלטת ממשלה. הנתון הזה מטעה משום מה שכן כמות המתחסנים כאן בעיר היא מן המוכות ביותר שקיימות בישובים עירונים.

בדקנו והשווינו הבוקר נתונים ברשימת הערים המחוסנות, ומה גילינו, לא בהפתעה מוחלטת. בתחתית, כרגיל בית שמש ועם מי בסביבתה? בדיוק- ערים חרדיות.

דילגנו בשבילכם ולמנוע סתם טרחה מלקרוא את שמות הישובים הערביים. הנה הרשימה מלמטה למעלה, ביתר עילית עם 17.02% מחוסנים (מנה ראשונה) מודיעין עילית עם 18%, עמנואל עם 18.72%

אלעד עם 20.69% ואז בית שמש עם 25.78% מנה ראשונה ו-18.47% שני חיסונים.

אחרינו בני ברק 25.85% מנה ראשונה ו-17.47% מנה שניה.

הישוב הבא המעורב הוא צפת, ואז גם זה במרום הרשימה עם 32.96% מהאוכלוסייה.

הנתון הזה מעורר דאגה רבתי בכל הקשור למחשבה לאן הולכת העיר הזו, היכן הערבות ההדדית, ומה יקרה כאן בעוד שבוע? אם נישאר עדיין עיר מוגבלת מבחינת פעילותה השוטפת, לא שיש הרבה תכנונים, ובכל זאת עדיין אנחנו מוגבלים בפתיחת אירועים.

המספרים האלה כמובן אינם כוללים מחלימים, שגם חלקם יכולים כבר לגשת להתחסן במה ראשונה.

נושאים: חיסונים, בית שמש, אלעד, עמנואל, ביתר עילית
עמדת בדיקה
עמדת בדיקה
עמדת בדיקה
עמדת בדיקה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: