אם רע לחרדים, למה הם באים לעיר בהמוניהם?

וייסמן, חבר הקואליציה העירונית מאשים את בלוך באפליה. לחרדים חסר תרבות בעיר!!! בלוך מפלה את הציבור החרדי!!! באמת מר וייסמן? 90% מהתקציב העירוני, יוצא על חרדים בפשטות, כי אתם 71% מהאוכלוסיה

2.3 / 5 ☆ מדרגים: 3
מי יושב באולם? קומזיץ חרדי
מי יושב באולם? קומזיץ חרדי

עוד מעט נשתכנע שבית שמש אינה עיר טובה לחרדים, השאלה היא רק למה בכל זאת הגיעו לכאן 55 אלף חרדים לבית שמש בחמש השנים האחרונות אם כל כך רע? חבר מועצת העיר ישעיהו וייסמן טרח ישב וקיבץ סעיף אל סעיף כמה מקבלים בני התרבות להמשיך לגור בבית שמש. הוא לא יודע שבלי זה, היו נשארים הוא וחבריו כאן לקושש זרדים בשדות.

וייסמן חושף את היקף האפליה המקוממת של בלוך נגד הציבור החרדי: "70% מהתושבים קיבלו רק 18% מהתקציב העירוני!"

יש הטעייה מכוונת בכותרת, וחושב וייסמן שאם הוא ימכור לוקש אזי כולם יקנו אותו. לפחות אני לא קונה אמירה והשתדלות כזו. כי אם תקציב הוא מאה אחוז, אזי בית שמש החרדית מקבלת ממנו הרבה יותר מאשר היא באמת מכניסה לעיר!!

אחת מקבוצות הואטסאפ המגמתיות בעיר הפיצה את המסמך המקומם שחולק במהלך כנס גבאי הקהילות החסידיות בבית שמש, שנערך בהשתתפות נציגי 'שלומי אמונים' ו'מחזיקי הדת' ובנוכחות השר הרב מאיר פרוש וח"כ הרב ישראל אייכלר. אני מבין שיש רצון לשכנע, אבל לפחות באמת, להציג נתוני אמת.

על פי המסמך, שחולק במהלך נאומו של נציג מחזיקי הדת חבר המועצה הרב ישעיה וייסמן, ממונה נכסים ופעילות קהילתית ויו"ר ועדת משנה להקצאות, עליזה בלוך הפלתה את הציבור החרדי בתקציבים העירוניים של התרבות, ביחס של 18% לציבור החרדי מול 82% לשאר האוכלוסייה בעיר. שקר מוחלט!!! תשאלו את אענרייך, ממונה על החינוך והוא יספר לכם כמה השקיעה עיריית בית שמש בבניית מוסדות חינוך לציבור החרדי, למעלה מ-340 כיתות נבנו עבור הציבור החרדי!!! וייסמן יודע מאיפה משולמים כספי בניית הכיתות האלה?

ולא רק זה יש בבית שמש נתוני התפלגות ההנחות בארנונה, הוא ראה אותה? ממליץ לו לראות אותם. הוא יודע שיש שלמעלה מ-75% מהדירות בשכונות החרדיות, שפטורות מתשלום ארנונה? אבל מה, מפנים להם אשפה פעמיים בשבוע, משקים להם את הגינות, משפצים להם מדרכות, בונים להם עוד כיתות, משלמים לסייעות, מחזיקים להם כבישים, וכן הלאה.

וייסמן הציג את הנתונים המקוממים ואמר: "ראש העיר היוצאת הפלתה את הציבור החרדי בצורה בלתי מתקבלת על הדעת!" יש לי הרבה טענות לבלוך, אחת מהן שהסכימה לבנות כל כך הרבה דירות עבור הציבור החרדי. זה שכרה?!!! אני שואל ברצינות, החבר וייסמן. ככה אתה גומלים טוב למי שעשתה לכם הרבה טוב?

המספרים מדברים בעד עצמם: 18% בלבד מתקציב התרבות הגיע לציבור החרדי, המונה למעלה מ-70% מהאוכלוסייה בעיר". מעניין מאיזה מימנת את כל הקומזיצים, מניין לקחת את החברים לקברות צדיקים, לטיולים בחפץ חיים, לחופים ולמעיינות.

לדבריו, "תמיד ישנן הטיות מינוריות לכאן או לכאן, אבל רואים כאן בבירור שיש אפליה חמורה, שלא ניתן שתחזור על עצמה בקדנציה הקרובה.".

"אנחנו ננצח בבחירות ונדאג לחלוקת משאבי העיר באופן שוויוני לכלל האוכלוסיות" אומר וייסמן. אוי ואבוי לחרדים אם אתה תהיה המנהיג

נושאים: וייסמן, קואליציה, בית שמש, בחירות 2023, תרבות, עליזה בלוך
מי יושב באולם? קומזיץ חרדי
מי יושב באולם? קומזיץ חרדי
מי יושב באולם? קומזיץ חרדי
מי יושב באולם? קומזיץ חרדי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:2.33 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אם רע לחרדים, למה הם באים לעיר בהמוניהם?
גולש אנונימי
(1 / 5)

נכתבה ביום שני, 16 באוקטובר 2023, 07:20

לא נכון. ברמה ג. מלוכלך מאוד, ולא מנקים.

אם רע לחרדים, למה הם באים לעיר בהמוניהם?
שמעטן מבית שמש
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 08 באוקטובר 2023, 08:08

ציון היקר, 1 חבל מאוד שבמקום לענות אתה רק משמיץ, מר ויסמן הציג נתונים, אם לדעתך הם לא נכונים, בבקשה להסביר למה ובמה הוא טעה, חבל על ההשמצות, לדעתי הוא די צודק. 2 בנוגע לארנונה, אשמח להסבר מאיפה הנתון ש 75 אחוז מהדירות של החרדים פטורות מארנונה 3 לידיעתך, מר ויסמן אינו מתיימר להנהיג, מדובר על התמודדות בין בלוך גרינברג ואבוטבול 4 בנוגע למוסדות חינוך, כמעט כל התקציב לבנייתן מגיע ישירות ממשרד החינוך. 5 עליזה בלוך לא בנתה אפילו דירה אחת, כל מה שעשתה זה לתת טופסי 4 שהיא מחוייבת על פי החוק 6 החרדים באים לבית שמש, כי כמאט רק שם מוכרים להם דירות, והם בני אדם, זה הכל, יתכן שהם מרוצים ויתכן שלא, זה לא אומר כלום. בהצלחה, תוכל לפנות אלי 0527669620

אם רע לחרדים, למה הם באים לעיר בהמוניהם?
משה
(1 / 5)

נכתבה ביום שישי, 06 באוקטובר 2023, 08:20

עליזה בלוך הסכימה לבנות לציבור החרדי???? אתם נורמלים???? היא בנתה משהו???? רמה ד' בבנייה עוד בזמנים שהיא הכינה קפה בחדר מורים. תפסיקו לחרטט את הציבור. בעיר שיש 70% חרדים היחס צריך להיות שווה ערך. עליזה כשלה. יש מורים טובים שמחכים לה בבית סספר. יאללה שבענו!! עיריית בית שמש זה לא גן ילדים