אבוטבול מתמודד, רוצה את המפתחות חזרה

אחר 5 שנות פרידה מהמקומי לטובת הארצי, חוזר משה אבוטבול בהוראת ראשי התנועה ורבניה לבקש את אמון הציבור בבית שמש.

מוסר את המפתחות לבלוך
מוסר את המפתחות לבלוך

בית שמש רועדת וסוערת. לא מועמד חרדי אחד, שמואל גרינברג, אלא שניים, משה אבוטבול חוזר בהוראת 'גדולי התורה' ואריה דרעי. רוצים את אלעד, בני ברק ונוצרה ההזדמנות, סליחה התיאבון, לקבל גם את בית שמש. בינתיים זה כך, והיום משה אבוטבול, סגן שר החקלאות, מאשר שהוא הולך על זה בכל הכוח. "אני על המטרה בע"ה, עד לניצחון המתוק עם התושבים". ומוסיף: "אני על הקו ועושה הכל כדי להצליח, מלקט שותפים נוספים להצלחה".

סגן השר משה אבוטבול אומר הבוקר: "לאחר 5 שנות פרידה מהמקומי לטובת הארצי שם למדתי בס"ד הרבה על עבודת הכנסת, הממשלה, ומשרדי, אשוב בכוחות רעננים להחזיר הכל לעירנו האהובה,
מרגע שהטילו עלי את התפקיד עושה הכל בעז"ה לאחד וללכד כמה שיותר ציבורים למען האחדות לתת לכל תושב את הצרכים הספציפיים להם הוא נדרש. יהי רצון שלא אכשל חלילה, ושאזכה להישאר בעל מידות טובות לשרת עמך בית ישראל. "לא שררה אני נותן לכם , אלא עבדות !!!".

מי השותפים הפוטנציאלים? גרינברג ודגל כבר הכריזו על התמודדות לראשות העיר ולמועצה. סיעת כוח, מחזיקי הדת שלומי אמונים ובעלזא תומכים. מי נותר במחנה החרדי הקשה? סיעת גור וויז'ניץ. אלו ניהלו מגעים וקרובים לסכום עם עליזה בלוך. האם השע החדש שנפתח ימשוך את אלה אליו? לא ברור.

במחנה הלאומי מתכוון אבוטבול לפנות גם לליכוד ולקבל תמיכתו. בקרב ש"ס למדו טוב את היריבות בתוך המחנה הציוני, ומנסים להיבנות ממנה. סגן השר אבוטבול אומר לקרן אור: "לא אדלג על איש, אפגש עם כולם אי"ה, הליכוד נתח חשוב ורציני, תמיד כיבדתי אותם, צריך פסיפס רחב".

והרעיון להחזיר את אבוטבול כבר עורר גלים אצל כתבים חרדיים, יש כאלה שחושבים שמדובר בתרגיל להחליש את גרינברג, ויש כאלה שחושבים שהתרגיל מתואם עם עליזה בלוך. איזו גרסה תקבלו? תחליטו בעצמכם.

נוסיף הערה בעניין, אתמול התכנסה ישיבה סיעת ש"ס. הנה הודעתה הרשמית: "במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה היום בנוכחות שרי וח״כי התנועה, הודיעו בש״ס כי לאחר ברכתם ותמיכתם של מועצת חכמי התורה ושל כלל רבני הקהילות בבית שמש, סגן השר משה אבוטבול יהיה המועמד לראשות העיר בית שמש״. נזכיר עוד כי אבוטבול התמודד בבחירות הקודמות ברשימה עצמאית מחוץ לש"ס, ואחרי שכשל בהגשת הרשימה חבר ברגע האחרון ליהדות התורה איתה נכשל לשמור על הראשות.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, החרדים.
מוסר את המפתחות לבלוך
מוסר את המפתחות לבלוך
מוסר את המפתחות לבלוך
מוסר את המפתחות לבלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: