ביום האשה הבינלאומי בלוך מתעלמת ממועצת הנשים

כך מציינת עליזה בלוך את יום האישה הבינלאומי: במקום להציג פעילות, הציגה בלוך רשימה שמית של נשים, חלקן עוד לפני בואה, וחלקן בקושי חיממו את הכסא. ו'שכחה' לציין את אלה שהתחילו איתה ועזבו באמצע הדרך

נבחרת אלופות
נבחרת אלופות

היום חל יום האישה הבינלאומי, באופן הכי מוזר מתברר המחלקה למעמד האישה אינה מציינת את היום הזה. מה קרה? ובכן מבדיקה שלנו עולה כי דווקא היו תכניות, והיו הרבה כוונות טובות לערוך שורה של אירועים לציון יום האישה הבינלאומי שמטרתם חיזוק המעמד הנשי בבית שמש. מישהו דאג לעצור אותם. מי? סקרנים? שימו לב.

סגנית ראש העיר רינה הולנדר פנתה למחלקת רכש להוציא הרשאות לפעילויות שונות, ולהפתעתה שם סורבה. הרי יש תקציבים ייעודיים לכך? ניסתה לשכנע. אלא ששם הצהירו בפניה שההוראה באה מלמעלה. מי? ברכש חששו להיכנס למחלוקת בין רינה הולנדר לבין ראש העיר ורמ"טה עושה דברה. מבחינת הרכש זה להיות בין הפטיש לסדן.

הולנדר כועסת וזועמת על המהלך "נקמה אישית על חשבון הציבור". הולנדר מגחכת למראה הודעתה של הדוברות מלפני שעה קלה. בהודעה מציינת בלוך את שמות הנשים, המוגדרות בידה כנבחרת הנשים של עיריית בית שמש. ובעיקר ככאלה שהוכנסו לתפקידן במהלך 4.5 שנים בהם היא מכהנת בתפקידה כראש עיר. הנה השמות בהודעת הדוברות של העירייה: שרי דרור, גילה רונן, ענבר וייס, עינבל אלוש, אסתי מוסקוביץ, מירי שלם, ואפילו דקלה כלפון הוכנסה לרשימה. הכי הזוי היה לראות שם עובדת שנכנס לעבודה לפני כחודש ענבר קשת. אם נוריד את חלפון אזי יש לנו 6 נשים בסה"כ, חלפון עובדת בתפקיד עוד לפני בלוך. הרבה? ואם נקזז את שלם שהוכנסה ע"י הליכוד, כך לפחות מספרים, אזי בסה"כ חמש נשים. הרבה? אתם תחליטו.

שכחו להזכיר אבל מי שעזב את העירייה בעידן בלוך, ובעיקר לא ציינו שיש שתי נשים מובילות את הקדמה הנשית בעירייה, רינה הולנדר כסגנית, ואורנה נחמני כראש מועצת נשים. ומי עוד נשכח? דפנה כהן נוריאל דוברת, את מירה מינס הכהן מנכ"לית, את סתיו סעד עוזרת, יעל היימן, את מונט עדן סגנית גזבר. הנה לכם, חמש נשים מול חמש... על מה ובמה יש להתהדר? התשובה בידי בלוך...

נושאים: נשים, מועצת נשים, יום האישה הבינלאומי, בית שמש
נבחרת אלופות
נבחרת אלופות
נבחרת אלופות
נבחרת אלופות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: