תלמוד תורה מוריה עובר למבנה אתרוג לשעבר

בשנתו העשרים עובר תלמוד תורה מוריה מבנה, עובר למשכנו לשעבר של ביה"ס הממלכתי דתי אתרוג. בית מרווח לתלמידי החינוך הממלכתי. בשעה טובה.

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
אתרוג לשעבר
אתרוג לשעבר

השנה יעבור ת"ת מוריה רמת בית שמש למשכנו החדש והמרווח. כבר לא יצטרכו תלמידיו להידחק בין מספר מוסדות חינוך בנחל ערוגות, ויעברו ללמוד במוסד מסודר, מרווח, עם תנאים של בי"ס, עם מגרש חניה, עם שומר משלהם, עם מבנה פרטי שכל כולו שייך להם. נציין כי ההחלטה הזו להעביר את תלמידי מוריה לאתרוג, היא עוד מימי ראש העיר הקודם משה אבוטבול והתקבלה בוועדת ההקצאות כבר בימיו. העיכוב נבע מכך שרק השנה הושלמה מלאכת הבניה בהראל לקלוט את כל תלמידי אתרוג ועוד. השנה הוא מפונה סופית לטובת מוריה.

בשעה טובה.

תלמוד תורה מוריה רמת בית שמש, נוסד באלול תשס"א (13.5.2001), ברמת בית שמש. התלמוד תורה מחנך ברוח תורנית לאומית, ללימוד התורה ואהבתה למידות טובות ולאהבת העם והארץ, עפ"י דרכו של מרן הראי"ה קוק זצ"ל

בתלמוד תורה לומדים הילדים מגיל 4. הלימוד וקניין התורה נרכשים באופן מסודר ומעמיק בחומשים, בספרי הנביאים והכתובים, במשנה ובלימוד הגמרא, תוך הקניית הרגלי חזרה ושינון. הקודש הוא עיקר החיים והלימוד והחול שני לו אם כי היחס אליו הוא רציני מקצועי ושיטתי.

השנה תהיה שנתו העשרים של ביה"ס בשכונת רמת בית שמש א. בביה"ס לומדים בסה, כ כ-260 תלמידים, ובמבנה הוותיק ששימש את תלמידי בי"ס אתרוג, שהתאחד עם הראל, יש די כיתות לאכלס את כל כמות התלמידים הזו, כן ירבו.

ביה"ס באתר האינטרנט מצביע על הזרם של תלמידיו, חינוך תורני חרדי אבל עם צביון לאומי. חרדלי, בפי העם. מוסד מלכתי שנכנס במקום בי"ס ממלכתי אחר שסגר שעריו.

מבחינת הציבור הדתי לאומי זו אמירה חשובה, תארו לכם שהמבנה היה עובד לידיים חרדיות. סיפור בי"ס שפות ותרבויות מימי אבוטבול וגרינברג בו 'גורשה' האוכלוסייה החילונית מהשכונה עדיין טרי ובסלוני השכונה זוכרים מצויין. היה חשוב שבניין ביה"ס יישאר ממלכתי עליו יונף דגל ישראל בימי הזיכרון והעצמאות כמו בשאר ימי הלימודים.

נושאים: חינוך, בית שמש, אתרןג, תלמוד תורה מוריה.
אתרוג לשעבר
אתרוג לשעבר
אתרוג לשעבר
אתרוג לשעבר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
תלמוד תורה מוריה עובר למבנה אתרוג לשעבר
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 03 באוגוסט 2020, 16:11

המקום הכי שווה בארץ! חזקו ואמצו!

תלמוד תורה מוריה עובר למבנה אתרוג לשעבר
יהודינכתבה ביום שני, 03 באוגוסט 2020, 15:54

מקום מעולה! מומלץ מאוד לשלוח לשם את הילדים!

תלמוד תורה מוריה עובר למבנה אתרוג לשעבר
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 03 באוגוסט 2020, 14:52

מקום מצויין וטהור לגדל בו ילדים.

תלמוד תורה מוריה עובר למבנה אתרוג לשעבר
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 03 באוגוסט 2020, 10:00

לא נורא כבר יסגר כמו ממד לוין