במקום 120 ₪ לצהרון ישלמו ההורים השנה רק 65 ₪.

כלכלת בחירות? הנה זה מתחיל, העירייה תסבסד צהרונים מכסף שאין לה, וסמכת על קבלת חלק מהסבסוד מקול קורא שיוציא משרד החינוך. בינתיים הנבחרים מברכים.

צהרונים
צהרונים

העירייה החליטה לסבסד את הצהרונים תוך העברת תקורות לטובת העניין ואלו יחלו לפעול במהלך חודש ספטמבר. בסיכום עם נציגות הבעלויות ונציגות ההורים יחד עם העירייה הוחלט כי על סמך הנתונים עלות הצהרון תהיה 65 ש"ח לחודש במקום 120 ש"ח שנגבו אשתקד.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "עם הראשון לספטמבר עיריית בית שמש לוקחת אחריות על תחום החינוך ותספק צהרונים עוד לפני שיצא הקול קורא של משרד החינוך. מדובר באתגר ונעמוד בו, אני מודה לרשת המרכזים הקהילתיים ולכל השותפים על הירתמותם לעניין".

מ"מ וסגן ראש העיר משה שטרית: "אנחנו שמחים להציג מתווה הוגן וצודק קודם כל עבור ילדי העיר אך גם עבור המוסדות והרשות. בעידן בו ההורים משתוקקים לחזור למסגרות העבודה והלימודים מתפקידנו למצוא את הדרך לגשר על הפערים ולאפשר את המרחב ההכרחי כל כך לכולם. תודה לכל הנוגעים בדבר, בעזרת ה' נעשה ונצליח".

המשנה לראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך: "לאחר מאמצים רבים שנעשו לפני ואחרי הקלעים אני שמח שהגענו להבנות לגבי פעילות הצהרונים בעיר. פעילות זו מבטיחה את היכולת של ההורים לעבוד לצד וידוא מסגרת מותאמת לילדים. אני מודה לכל השותפים ומאחל לכל התלמידים שנת לימודים פורייה".

מעניין שבהודעת הדוברות לא נמסרו פרטים לגבי כמות הילדים בצהרונים, וכמה זה עולה לקופה הציבורית ובעיקר מנין יבוא המימון. וגם האם הסבסוד הוא לכל ילד או רק למשפחות שיש להם שניים ושלושה ילדים בצהרונים.

נדגיש הצהרונים מופעלים בידי רשת המתנסים ומקור המימון לסבסוד לפי אריה ברדוגו גזבר העירייה יבוא מקופת העירייה ומקול קורא של משרד החינוך.

ועוד: ההחלטה למיטב ידיעתינו לא עברה אישור בועדת הכספים העירונית. האם היא ברת תוקף? לתשומת לב מבקר המדינה.

נושאים: חינוך, צהרונים, רשת המתנסים, ועדת הכספים, בית שמש, מבקר המדינה
צהרונים
צהרונים
צהרונים
צהרונים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: