שינוי מגמה או רק השפעת בחירות....

עוד לפני התחלות הבניה, הונחה אבן הפינה. גישה חדשה לתכנון הבינוי בעיר.

השר גלנט בנווה שמיר
השר גלנט בנווה שמיר

עוד בטרם עלו קבלני השטח לעבוד בשכ' נווה שמיר, ועוד בטרם יתקבלו ההיתרים להתחיל את עבודות הבניה, הונחה אבן פינה להקמת מרכז ספורט פנאי ותרבות בשכונה החדשה רמת בית שמש ה היא שכונת נו שמיר. רצה הגורל וביום בו מסתיימת ההרשמה להגרלה על 379 יח"ד במסגרת דיור למשתכן, הגיע שר הקליטה, עד אתמול שר השיכון להתכבד ולהניח את אבן הפינה למרכז הספורט.

על אחת הגבעות, במרכז נווה שמיר, מול נוף עוצר נשימה, יקום פארק תרבות ספורט ופנאי בהשקעה כספית מובטחת ממשרד השיכון וממפעל הפיס. ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך עמדה גאה על בימה במזג אויר מעולה שאיפשר להביט למרחקים ולראות את הנוף.

במעמד אבן הפינה נשאו דברים השר יואב גלנט שהבטיח להיות נאמן לדרכו לתמוך בתכניות הפיתוח של העיר בית שמש. "הייתי כאן כדי לסייע לעיר להתפתח על פי אמונתי ודרכי, השכונה הזו, כך פעלנו תהיה מותאמת לציבור החילוני והדתי לאומי. בתכניות הבניה הגדולות של העיר בית שמש יש מקום גם לאוכלוסיות אחרות. זו השקפת עולמי, אני מקווה שגם מחליפתי תמשיך לדגול בדרך בה הלכתי". ד"ר בלוך עמדה על השינוי המהותי בביצוע תכניות הבניה, קודם בונים מוסדות ואח"כ מתחילים בניית דירות. הדיירים שיבןואו כאן לשכונה הזו ימצאו כאן לפחות בית ספר תיכון אחד, מוסדות חינוך, מעונות יום, מגרשי ספורט, מרכז קהילתי, בתי כנסת. כל מה שתושב יצטרך כדי לנהל לחייו אורח חיים בריא. אני מודה לשר גלנט שר השיכון יוצא שעזור לנו בכבועו החדש כשר הקליטה כיצד להביא לעיר אוכלוסיית עולים, ואני מברכת בהזדמנות הזו את שרת השיכון הנכנסת השרה ד"ר יפעת שאשא ביטון. מאחלת לכולנו שנזכה לראות את הפרחת הגבעות האלה לא רק בבניינים אלא גם בפארקים ובכל השירותים הנלווים".

בתום טכס קצר הונחה אבן הפינה על ידי ראש עיר וסגניה כאשר סגן מ"מ ראש העיר קורא את מגלית היסוד להקמת הפארק.

נושאים: הונחה אבן פינה להקמת פארקספורט תרבות בנווה שמיר
השר גלנט בנווה שמיר
השר גלנט בנווה שמיר
השר גלנט בנווה שמיר
השר גלנט בנווה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שינוי מגמה או רק השפעת בחירות....
חחחנכתבה ביום חמישי, 10 בינואר 2019, 11:23

ארענרייך הסמוי