רשימת המועמדים לא באופן רשמי

ברשימה 18 שמות, וייתכן שיש עוד איזה אחד ששמו בכוונה לא מצוי. הרשימה הרשמית תצא לציבור רק ביום ג הקרוב. עד אז התאזרו בסבלנות

אחד המועמדים, הרב אבוקסיס
אחד המועמדים, הרב אבוקסיס

ואלה שמות הרבנים המועמדים לכהן פאר כרב העיר בית שמש. זו הרשימה שהתקבלה הערב ואינה עדיין מסמך רשמי של משרד לשירותי הדת. לא צפויות הפתעות, זו הרשימה הכוללת, 18 רבנים. חלקם כבר הספקנו להתרשם מהם, חלקם אפילו חדשים בזירה המקומית. הרבנים ראובן מנוחין, יאיר אבוקסיס, מרדכי מלכה, הזדהו כאן בעיר ואף התראיינו. כולם תלמידי חכמים מבריקים. ההפתעה היא הצטרפותו למירוץ של הרב אליעזר שנקולבסקי, הרב המזוהה עם הקהילה האנגלוסכסית בעיר וזוכה לתמיכת רבני הקהילות הציוניות בעיר.

ינון רביב

אהרן בוטבול

אליעזר שנקולבסקי

אלקנה סגל

איתמר טובול

אליהו פנחסי

ברק כהן

גד אטיאס

יאיר אבוקסיס

מרדכי מלכה

ישראל מאיר אלחדד

משה דחבש

אלחנן פרץ

חיים שמילה

משה כהן

עופר עקיבא

ראובן מנוחין

יהודה ברייטקופף.

דמותו של האחרון מוכרת היטב בקרב הציבור הליטאי, ויש מי שאומר שהוא נטוע ברשימה רק כדי לעורר מעט רחש בחש בקרב הציבור הליטאי. ריבוי המועמדים הספרדים עלול לפגוע בבחירתו של אחד המועמדים המובילים, ויש כנראה מי שעודד וכיוון לכך, זאת רקע אי אחדות הדעים בקרב המחנה המשתייך לש"ס. אם לא שמתם לב רוב המועמדים הם רבנים מיוצאי מרוקו, שהתחנכו ולמדו בישיבות ספרדיות טיפוסיות בסביבת הרב עובדיה יוסף, ואין כמעט אחד שמציין כי הוא מתלמידיו של הרב שלום משאש.

הימים הקרובים יחל מסע שדים לוהט בקרב חברי הגוף הבוחר אשר ירצו להכיר מקרוב וגם להשתכנע במי יתמכו אם לא גיבשו דעה עד כה אם שהם מגיעים עם עמדה מכוונת.

נושאים: הבחירות לרב העיר בית שצמש
אחד המועמדים, הרב אבוקסיס
אחד המועמדים, הרב אבוקסיס
אחד המועמדים, הרב אבוקסיס
אחד המועמדים, הרב אבוקסיס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: