עליזה בלוך הפעילה 'נוהל שכן'

אחר פרסום דברי התוכחה הקשים והבוטים של מס 3 ברשימת עיר מאוחדת נגד תפקוד עליזה בלוך הציעה האחרונה לשכן בוזנח לגבש פורום חשיבה. מחר מפגש- תוכחה או התרפסות? התדע בלוך לכבד שותפים?

בלוך בקדמת התמונה
בלוך בקדמת התמונה

לא סוד שמפלגתה של עליזה בלוך, עיר מאוחדת מתרסקת, אילו היו נערכות היום בחירות לא בטוח כלל שבלוך הייתה עוברת את אחוז החסימה. בלוך שחשה במצוקת הקיום הפוליטית, מנסה כל מיני קשרים, הזויים לעיתים, לשרוד. הימים רצים, והבחירות כבר אט אט מתקרבות, והיא חייבת לבנות לעצמה אלטרנטיבה מתוך מאגר הכוחות שהיא צוברת.

באחרונה לאחר פרסום דבריה הבוטים והקשים של תמי זוסמן מס ' 3 ברשימתה, עיר מאוחדת, היא מנסה שוב את מזלה.

למי שפספס הנה הדברים שפרסמה הגב' תמי זוסמן.:

"סליחה שאני שוברת כאן את האידיליה הגדולה... אבל מה קורה עם כל ההבטחות?

.1 לתת מענה לשכונות ללא מקוואות

2. שלטון ללא מאעכרים

3. הקצאות שטחי ציבור בצורה שקופה אמיתית, לא רק למקורבים...

4. סידור כל בעיות התשתית בעיר בשכונות החדשות מול משרד השיכון, לצערי הלכנו אחורה ולא קדימה, וזה אמר לי ידיד מבכירי משרד השיכון...

5. דאגה למוסדות חינוך גם לאלו שאין להם נציגים בעירייה כמו הממ"ח (ממלכתי חרדי) כיצד ברמת אברהם יש רק רשת אחת שמקבלת כל העת הקצאות כשזה נוגד לחוק בסיסי במדינת ישראל חוק ההגבלים העסקיים מאחר ויש שטוענים שזה קשור למישהו מחברי העירייה...

6. ועוד הרבה מאד דברים.

מצטערת אבל אותי לא קונים בפרסים, תעודות, כבוד ותהילה, לי מציק צעקת וזעקת התושבים ויש לציין לא רק החרדים...

מקווה, שמתי שהוא, קברניטי העיר יתעשתו ויתפקחו ויבינו שזו לא הדרך.

עירייה היא בבחינת וועד בית שמשרת את התושבים, וכך צריך להיות בבחינת כל העוסק בצרכי ציבור באמונה ה ישלם שכרו" וחתמה : בכאב תמי".

הדברים הופצו בקבוצות ואטסאפ וגרמו לרעש בשכונות ובקבוצות. מה הציק או כאב לבלוך? האם שלטון מאכערים, האם אולי הרמז לעודף יחסי הציבור העצמיים המנופחים המאדירים את שמה . יכול להיות.

לאחר פרסום הדברים פנה אליה ב"כ הסיעה עמי אוריון, והציע לה לקיים מפגש עם החברים, לאוריון דעה צלולה באשר להתנהלות "המצב לא מעודד, השטח רותח. הפכתי לכותל הדמעות. הרמתי ידיים". אוריון שוכנע לא להרים ידיים אלא נהפוך הוא לשנס מאתניים. ולנסות לקבוע אתה, עם עליזה בלוך, פגישה.

ואכן אוריון קבע פגישה והחל בסבב טלפונים. ואז שב בהודעה כי עליזה בלוך הטילה על קלמו בוזנח, שכנה, לארגן את כינוס החברים.

בוזנח, יועץ החינוך של בלוך, מועמד ברשימה בה סגר את המקום האחרון, והיה פעיל, הפך להיות המוציא לפועל לגיבוש כוח עליזה בלוך מחדש. הוא ניסה לפגוש את תמי זוסמן וסורב.

אגב הפניה לבוזנח נציין שזה כבר הישג, פעמיים, לפני הבחירות ואחרי הבחירות הוצע לבלוך לגבש צוות מצומצם לדיון וגיבוש רעיונות והיא דחתה הכל, הסתפקה בסביבתה הזרה לעיר. בצוות היו לא אחרים מאשר אוריון וגם בוזנח.

ביום שישי, ערב נר שני של חנוכה, מתכוננת בלוך לכנס את מי ששרד מהמהפך ההוא של 2018 בבית משפח' קמינר. על סדר היום: גיבוש פורום לחשיבה עירונית, סקירה של עליזה על השינויים בעיר בחצי השנה האחרונה, תוכניות מרכזיות לעתיד, התמודדות העירייה עם מגיפת הקורונה, תגובות ושאלות החברים, הכרזה על הפורום הקבוע ודרכי פעילותו."

שאלת השאלות, האם בלוך סוף כל סוף תלמד לכבד שותפים לדרך ולעשייה או שזה יהיה עוד סבב דיבורים לדחות את קץ ההבנה שבלוך מיותרת בזירה הציבורית.

נושאים: עיר מאוחדת, עליזה בלוך, עיר מאכערים, תמי זוסמן
בלוך בקדמת התמונה
בלוך בקדמת התמונה
בלוך בקדמת התמונה
בלוך בקדמת התמונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: