גם פרוטוקול הדיון בז לתקציב העיר בית שמש

פרוטוקול הדיון על ספר התקציב מזעזע אפילו יותר מהתקציב עצמו, ממעט בפרטים, מתעלם מהמציאות אפילו סך התקציב לא מוזכר בפרוטוקול- מישהו מתבייש בתקציב שעמד על 613 מיליון שח?

ישיבת מליאה
ישיבת מליאה

תחת כותרת שקיפות המידע מפרסמת העירייה פרסומים שונים, כשנכתב כאן פרסומים אין הכוונה למודעות פרסומת, אלא לתוכן כתוב על פעילות ממנה יכול הקורא המצוי לשאוב מכסימום מידע על תפקודה השוטף של העירייה.

ברשימה הקצרה שמופיעה בצד הצג מצויינים הנושאים השונים, דוחות, תקציבי העירייה, נוסח להקצאות קרקע, החלטות ועדת ערר, פרוטוקולי ישיבות העירייה, חוק חופש המידע, והודעות.

כניסה לדף הפרוטוקולים, מופיעים פרוטוקולי העירייה, תיעוד לישיבות המליאה. הפרוטוקול האחרון מסכם את ישיבת ינואר, רק היום עלה, או אתמול.

בינואר התקיימו שתי ישיבות סמוכות, אחת מיוחדת, השנייה נוספה על המניין. המיוחדת דנה בתקציב העירייה. תפתחו ותקראו. מוגדרת כישיבה מיוחדת, בשל נושא תוכנה. 2 עמודים לישיבת תקציב. עמוד אחד רשימת נוכחים ונעדרים, (חשוב), עמוד שני דיון על התקציב. רק להשוואה, ישיבת תקציב שנת 2017 (ראש העיר משה אבוטבול) פרוטוקול ישיבה מיוחדת- 7 עמודים!!! 7 עמודים עמוסים עיון ודיון בתקציב. משתתפים בדיון, מנכ"ל, גזבר, חשב, וכמובן כל הבכירים בעירייה.

במליאת התקציב זו שלפני חודש, אחרי ניכוי שורות התודות, ספרנו את מניין השורות לדבריה של ראש העיר בלוך. שורה וחצי, ועוד ציון 7 סעיפים בנושאיהם, חינוך, רווחה, תפעול, היכל תרבות, צעירים, התחדשות עירונית, ותחבורה. כמה לקח כאן במאמר זה? שורה? אז כן הוסיפו עוד שורה לדבריה של עליזה בלוך. קרי שתי שורות וחצי, זוהי תמצית ההסבר של בלוך לציבור על הצעת התקציב.

אפילו סך התקציב, 613 מיליון שח לא מוזכר. מישהו מתבייש בסכום הזה? כנראה שיש סיבה להיעדרות התקציב. אם הייתי אני תקציב העירייה הייתי מאוד נפגע, 613 מיליון שח ואפילו חוסר אזכור יבש בפרוטוקול?

הדובר הבא גזבר העיר. ברדוגו דיבר לאקונית, גידול בהכנסות מאגרות בניה, מענק איזון מוקטן, ואח"כ מנה את התוספות לספר המונח בפני החברים. 8-9 חצאי שורות.

המנכ"לית מירה מינס, אז עדיין לא ידעה שהיא מסיימת תפקידה כעבור פחות מחודש, מנצלת ההזדמנות להודות.

הצבעה ויאללה הולכים הביתה. 14 חברים מתוך21 (סליחה 20- גרינברג סיים תפקידו ומחליפו טרם הושבע).

אין דיון, אין פירוט של סעיף אחד. אין אזכור למצבה הכספי של העירייה, כלום. נאדה. קצת אינפורמציה לעניים -אין.

בימי אבוטבול הייתה קואליציה ואופוזיציה, בקדנציה הזו יש רק קואליציה. האם לציבור לא מגיע קצת יותר מנבחריו? משהו להרעיד את אוזנו על העתיד הצפוי?

הכל שמור וקפוא בדברי הימים. הכל נאמר בישיבות ההנהלה. מה נאמר בהנהלה? אנחנו לא ממש יודעים כי אין פרוטוקול.

לסיכום: לישיבות המליאה מזמנת העירייה כיבוד בכלל לא רע. יש חברי מועצה שזאת הארוחה היומית שלהם, הם עמוסים וטרודים בטורח ציבור וטוב להשביעם. לא, אין כוונה לבקש לבטל להם את הכיבוד. פשוט לחסוך... אולי תחסכו כיבוד אחד של ישיבות המליאה ותקיימו הכל בישיבת הנהלה ותוציאו משם פרוטוקול. ממילא לא מחדשים כלום במליאות...

נושאים: עירייה, בית שמש, עליזה בלוך, משה אבוטבול
ישיבת מליאה
ישיבת מליאה
ישיבת מליאה
ישיבת מליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: