כתובות נאצה חמורות בשכונת חפציבה נגד עליזה בלוך

"כאן נהרס בית כנסת ע"י המחבלת עליזה בלוך". כתובת חמורה כזו לא נכתבה בשום מקום בעיר, מעשה נפשע ראוי לכל גינוי. נכון לעכשיו טרם יצא גינוי אפילו מהמנהיגות החרדית בקואליציה

כתובת נאצה
כתובת נאצה

שכונת חפציבה הייתה הראשונה לארח את 'עושים שכונה' של בלוך, תכנית מובילה בהתחדשות השכונות בעיר. גב' בלוך טרחה והביאה עמה לשכונה את כל בכירי העירייה, מנהלי המחלקות וצוות הדירקטוריון הניהולי שלה. הציבור הזה שמע מכלי ראשון על המצוקות בשכונה.

עליזה בלוך החלה בטיפול שורשי בבעיות, השתלטו על שטחי ציבור לפיתרון מצוקות אחרות, למשל בניית בי"ב על שטח ציבורי ללא כל רשות. למשל הנחת קרואונים (יבילים) בחניות ציבוריות. בלוך בנחישות ראויה החלה להילחם בתופעה והוציאה צווי פינוי והריסה. ממש כמו במקרה האחרון בו נהרס בית כנסת.

הריסת בית כנסת הוא מעשה חמור, יהודים בכלל רגישים מאוד יהודים חרדים נלחמים על כך ומגנים בכל תוקף. מדובר בהתנהלות ראויה של העירייה בטיפול במעשה. בונה בית הכנסת אשר נבנה על שטח ציבורי נדרש לפנות. התחייב על מועד, וגם כאשר לא עמד במועד ניתנה לו אורכה.

למשל הגינוי הזה, "כאן נהרס בית כנסת ע"י המחבלת עליזה בלוך". כתובת חמורה מאוד!!! מחייבת גינוי מכל מי שיודע על השתדלותה של בלוך למען השכונה, ועוד יותר מאלה המתיימרים להחזיק בתואר רבני השכונה. עד רגע זה לא נשמע גינוי כזה אפילו מחברי מועצת העיר החרדים.

לא משנה מה תעשה עליזה בלוך לבית שמש, כיתוב אחד כזה מערער והורס הכל. חבל...

נושאים: חפציבה, בית שמש, עליזה בלוך
כתובת נאצה
כתובת נאצה
כתובת נאצה
כתובת נאצה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
כתובות נאצה חמורות בשכונת חפציבה נגד עליזה בלוך
אנינכתבה ביום שבת, 27 ביולי 2019, 18:33

איפה הגינוי על ההריסה???? זה אתם לא שואלים וזה הרי בגיבוי חלונות גבוהים כביכול ואם יש אחד שריסס כמה מילים אז רוצים מיד גינוי חחחחח זה מצחיק או יותר נכון מכאיב

כתובות נאצה חמורות בשכונת חפציבה נגד עליזה בלוך
אנינכתבה ביום ראשון, 14 ביולי 2019, 21:20

אכן נכון שעליזה בלוך רוצה לעשות קופה על חשבון התושבים. איפה המילים שלה של אחרי בחירות: "אדאג לכל התושבים שיהיה להם טוב...." (להרוס בתי כנסת, למשוך בפאות?????)