לקראת הכרעה- ביהס הממ"ד לוין לפני סגירה?

עוד מוסד ממ"ד שייסגר, תמונה קודרת מאוד של מערכת החינוך הממלכתית בעיר. ביה"ס לוין שחינך וגידל תלמידים הרבה במשך יותר משני עשורים מסיים פרקו.

בי"ס לוין
בי"ס לוין

גורלו של ביה"ס הממ"ד, עש אריה לוין, בגבעת שרת, יוכרע בשבוע הקרוב. נכון לעכשיו מופצות שמועות, על כוונה לסגור את ביה"ס כבר בשנת הלימודים תשפ"א, שנת הלימודים הקרובה. כידוע שהשנה אין רישום לכיתה א' בבית הספר, ואת מקומו תתפוס היוזמה, יוזמת פתיחת בית הספר 'גשר'

מנהלת בית הספר הגב' אלישבע אקווה הודיעה שאינה ממשיכה לשנת הלימודים הקרובה, ומחליפה לה טרם נמצאה. הוצע לכמה מהמורות המלמדות בבית הספר, אך אף אחת אינה מוכנה לקחת על עצמה את תפקיד נועל ביה"ס שהרי ברור כי בית הספר בסיום שנת הלימודים הבאה כבר יהיה מסגרת חינוך לקראת סגירה.

אוכלוסיית בית הספר הידלדלה בשנים האחרונות, הורי גרעין יחד שרשמו את ילדיהם לביה"ס בשנת תשע"ט, והיו תקווה מחודשת לבית הספר, הוציאו את הילדים מבית הספר והעבירו אותם למוסדות חינוך אחרים בעיר. הרשות המקומית התעלמה מהצעד הזה והפקירה למעשה את עתידו של בית הספר. כבר בערב שנת הלימודים לש"פ, זו המסתיימת נתגלו קשיים בגיוס נרשמים חדשים למלא תקן כיתה א. משראו ברשות שאין תלמידים למלא תקן כיתה אחת, הוחלט לוותר על כיתה א ולהעביר את אלו שנרשמו למוסדות חינוך אחרים בגבעת שרת. תש"פ נפתחה בלי כיתה א.

בית הספר שחינך את תלמידיו לאורו של הרב אריה לוין זצ"ל- חינוך ליראת שמים וערכים במשך למעלה מעשרים שנה עומד במצב לא סימפטי של סגירת השערים. אם ייסגר לוין, ייוותרו מוסדות חינוך ממ"ד בעיר, ביה"ס עוזיאל, ביה"ס אורות בנים וביה"ס הראל ברמת בית שמש. בי"ס אהבת ישראל בנים הוא בי"ס ממ"ד חרדלי.

תגובת עיריית בית שמש: עתיד בית ספר לוין נדון בימים אלו, ההכרעה לגביו תיפול בתחילת שבוע הבא. הרקע לדיון הוא שהורים רבים ביקשו שיבוץ מחדש עבור הילדים שלהם לא מהלך שהובילה העירייה

נושאים: חינוך, בית שמש, ביס לוין, עליזה בלוך
בי"ס לוין
בי"ס לוין
בי"ס לוין
בי"ס לוין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: