נפרדים מישראל

ישראל התמסר כל כולו לאהבת הטבע הנוף והילדים. וכאשר נוצרה אצלו ההזדמנות הוא חיבר ביניהם.

רוכבי שמשון- ישראל ז"ל במרכז
רוכבי שמשון- ישראל ז"ל במרכז

בית שמש נפרדת היום מעוד אחד מאהוביה היקרים, עוד מודעת אבל נתלתה היום ברחבי העיר, ועוד אחד מבניה ומדמויותיה היקרות הולך לבית עולמו בטרם עת. הפעם זה ישראל גולדשטיין ז"ל. בעל, אבא, סבא, שכן טוב, חבר יקר, ומעל הכל ותיק בית שמש, מדור הבונים של העיר.

היו לו לישראל ז"ל עין טובה ולב טוב. ישראל הקדים שלום והרחיק עצמו מהמדון. בכל מפגש, היה הראשון לומר בוקר טוב או סתם שלום, מחייך חיוך ארוך ונעלם בתוך הדרך, לדרכו שלו. אין דיבורים מיותרים, אין שיח ריק, אם כבר אז משהו מנומס ביותר. עדין נפש ויפה מראה, הקרין על סביבתו כמו על חבריו הקרובים.

ישראל התמסר כל כולו לאהבת הטבע הנוף והילדים. וכאשר נוצרה אצלו ההזדמנות הוא חיבר ביניהם.

מספר חברו איתן חברוני: "ישראל היה החבר הכי טוב שלי, הכרתי אותו לפני 16 שנה במשלחת רוכבי אופניים לדרום אפריקה ומאז אנחנו רוכבים ביחד ושותפים בעשייה ובהובלה של מועדון רוכבי שמשון. מעבר להיותו חבר טוב, ישראל הוא איש צנוע, עניו, חכם, ערכי, אוהב אדם ושמח לעזור, ישראל גידל דור שלם של ילדים ונערים באמצעות ספורט הרכיבה. ישראל השקיע בהם מעבר למה שצריך ובילה איתם ימים ולילות עד שהצליח להגיע איתם לנבחרת ישראל ולתחרויות ואירועים בארץ ובעולם. הרבה אנשים טובים תושבי האזור חייבים לישראל את החינוך והערכים שהוא הנחיל בהם, ישראל הפיץ את אורו לכל עבר, בכל הזדמנות שנקרתה לדרכו, התנדב במועדון רוכבי שמשון מיום הקמתו, לכתך בטרם עת הנה אבדה גדולה למשפחה, לחברים, לעיר, ולענף רכיבת האופניים בישראל. ישראל הדריך ואימן מאות ילדים ובני נוער מבית שמש וממושבי הסביבה, ליווה אותם ברגעים הטובים של הניצחונות וגם ברגעים הקשים.

הייתה לי הזכות להיות לא מעט זמן עם ישראל במועדון, בפעילות של העמותה וברכיבות האישיות בכל סוף שבוע ברחבי האזור, ישראל, אני אתגעגע אליך מאוד, להומור השנון, לאוזן הקשבת, לזמן איכות אתך, לשיחות המיוחדות לישראל תוך כדי רכיבה ולישירות הנוקבת שלך, נעמת לי מאוד ישראל, נוח על משכבך בשלום, בשמי ובשם מועדון רוכבי שמשון".

ישראל משאיר מסורת בידי קבוצת רוכבי האופניים ממטה יהודה ומבית שמש. האהבה שלו תרמה לא מעט לפעילות המתפשטת ברחבי הארץ. בבתי ספר, במועדונים בשכונות נדבקו בחיידק הזה של אהבה לרכיבה בטבע והצטרפו למועדון הוותיק.

ישראל יכול לנוח על משכבו בשלום, תרתי משמע, גם מהסבל שליווה אותו בחודשים האחרונים מהמחלה הנוראה וגם מהעובדה שהוא מותיר אחריו דור שיזכרו את פעלו ותרומתו לחברה ולסביבה.

בית שמש מאבדת את אחד מבניה היותר יפים, אחד מהאנשים שכל חברה הייתה מתברכת בכשכמותם. ישראל איננו אתנו כאן, אבל זכרו לא ימוש מלב מי שהכירו, והיו כאלה רבים מאוד שיעידו כי כל מילה כאן אמת לאמיתה. יהי זכרו. ברוך

ואם מישהו פספס אז נחזור שוב על דבריו של חברו הטוב איתן חברוני שיבדל"א: "הרבה אנשים טובים תושבי האזור חייבים לישראל את החינוך והערכים שהוא הנחיל בהם, ישראל הפיץ את אורו לכל עבר, בכל הזדמנות שנקרתה לדרכו, התנדב במועדון רוכבי שמשון מיום הקמתו. יהי זכרו ברוך.

.

נושאים: רוכבי שמשון, בית שמש, איתן חברוני. ישראל גולדשטיין זל
רוכבי שמשון- ישראל ז"ל במרכז
רוכבי שמשון- ישראל ז"ל במרכז
רוכבי שמשון- ישראל ז"ל במרכז
רוכבי שמשון- ישראל ז"ל במרכז
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: