בלוך יוצאת לארה"ב וסגנה לא יודע בכלל שהוא מחליף אותה

שיטרית שאמור להיות מחליפה, לא יודע על כוונתה לצאת לחו"ל. חוזר מנכ"ל ודו"ח מבקר המדינה קובעים באופן חד משמעי את הכללים ליציאה ועל חובת הדיווח לנבחרי מועצת העיר. בלוך יוצאת הלילה- אלא אם כן תחליט ברגע האחרון לבטל- לארה"ב לשהייה של 9 ימים.

עליזה בלוך במירוץ
עליזה בלוך במירוץ

ללא כל הודעה לפרוטוקול, (חיפשנו בארבעת הפרוטוקולים האחרונים) כלומר ללא הודעה לנבחרי הציבור כנדרש בחוק, יוצאת עליזה בלוך ראש עיריית בית שמש לארה"ב. האם זה יהיה הלילה באופן סופי? עדיין לא בטוח. יכול ויהיה שהיא תחליט ברגע האחרון לבטל נסיעתה בשל המצב הביטחוני הרגיש בישראל. בכל מקרה, בלוך היום התעסקה באירוע ספורט המוני, כולל ילדים, כולל מוגבלים, כולל נשים. ריכוז המוני מסוכן במקום אחד, הרבה יותר מאשר פיקוד העורף מאשר בימים אלה.

לכמה זמן יוצאת ד"ר בלוך לא יודעים לספר אפילו נבחרי מועצת העיר, מהטעם הפשוט, היא לא סיפרה או שיתפה או דיווחה להם כנדרש בהוראות מנכ"ל.

האם היא צריכה להודיע? בלוך יוצאת לארה"ב ב-11.5 קרי הלילה, ועל ארגון מסעה שם עסק עוזרה האישי עומר בן זקן. כך נודע לנו ממקור בכיר בעירייה.

דוח מבקר המדינה מתייחס לנסיעות כאלה: " נסיעות לחו"ל בתפקיד נועדו לקדם את האינטרסים של הרשויות המקומיות ולאתר רעיונות ויוזמות חדשניים לשיפור איכות חייהם של תושביהן. הואיל והנסיעות לחו"ל בתפקיד עלולות להצטייר בעיני הציבור כהטבה שנבחרים ועובדים בכירים מעניקים לעצמם או לעובדיהם, יש צורך בהקפדה יתרה על סדרי מינהל תקין בנושא זה, תוך הימנעות מניגוד עניינים ולו למראית עין." כאמור בלוך לא הודיעה לחברי מועצת העיר על יציאתה המתוכננת.

אל בלוך מתלווה כנראה יעל שוקרון, עוזרת מנכ"ל העירייה. מן הסתם הוצאותיה, כמו הוצאות נסיעתה ושהייתה של בלוך כולן יחולו על קופת העירייה.

במועצת העיר הופתעו לשמוע על נסיעתה של גב' בלוך. "לא הודיעה, לא ביקשה אישור, לא נתנה פירוט על תכניותיה למסע".

אגב ניסיון שלנו לדעת על מחליפה, האם זה כמקובל מ"מ סגן ראש העיר משה שיטרית, או אולי בשל חילוקי הדעות עם הליכוד תעדיף סגן אחר. התברר שמשה שיטרית בכלל לא מודע לנסיעתה בודאי לא הלילה.

החוק מחייב את עליזה בלוך להודיע למליאה לא רק על נסיעתה אלא גם על מי שיחליף אותה בעת היעדרה מהארץ. אמנם בנוהג הוא זה שהמ"מ ( משה שיטרית ליכוד) הוא המחליף אבל ויכול שהיא תעדיף ותחליט על מחליף אחר.

לכמה זמן נוסעת עליזה בלוך? לפחות פעמיים ביקשנו אל לו"ז הנסיעות והמפגשים הצפויים לה שם, ולא זכינו לקבל. בדוברות העירייה התעסקו השבוע באירוע ספורט במקום להפיץ מידע על תכניותיה של בלוך למפגשים בחו"ל.

נושאים: ארהב, עליזה בלוך, גיוס משאבים, בית שמש, מינהל תקין
עליזה בלוך במירוץ
עליזה בלוך במירוץ
עליזה בלוך במירוץ
עליזה בלוך במירוץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: