שוטרי סיור עצרו כלב משוטט מסוג פיטבול

הפיטבול 'נעצר' בידי צוות הסיור, שהרגיע וטיפל בו עד לבוא הווטרינרית שנטלה על הכלב 'אחריות' למציאת בעליו. בינתיים הכלב בהסגר.

צוות הסיור עם הפיטבול
צוות הסיור עם הפיטבול

משטרת ישראל זה לא רק עבריינות, ולא רק אכיפה וגם לא תנועה, יש לה עוד פנים מאירות לקהילה היום נתקלנו במקרה אחד, מאלה שאינם הופכים לכותרות בעיתונות וודאי בתקשורת המשודרת.

שוטרי סיור מתחנת בית שמש הוזעקו בידי עובר אורח למרכז המסחרי כיכר נוימן בעיר. שוטרי הסיור, נקראו לטפל ב'מפגע' מסוכן- כלב ענק מסוג פיטבול משוטט במרכז ללא מטרה שגרם לבהלת מה בקרב עובדים, או עוברי אורח.

השוטרים, שוטרת ושוטר, איתרו את הכלב, ניגשו אליו, ללא פחד מיוחד, ליטפו ועמדו לצדו כשהם אוחזים ברצועה מסביב לצווארו. תמונה לא שגרתית לגמרי. השניים הרגיעו את הכלב תוך שהשוטרת מספרת שהיא כבר 'עצרה' את הכלב הזה פעם אחת, והוא ממש לא מסוכן. היא אפילו שאלה אם יש למישהו קערת מים להרוות צימאונו. ברור היה לצוות הסיור שאסור להותיר את הכלב כאן במרכז שהחל מתעורר לחיים. טליה (שם השוטרת) ביקשה להעבירו למכלאה במשטרה עד שיוחלט שם מה לעשות עם הכלב.

בחלוף דקות הגיעה מאיה קמחי הווטרינרית יחד עם בחור צעיר, ושניהם נטלו יוזמה לטפל בכלב. קמחי וחברה הורידו את הכלב מרכב המשטרה והעבירו אותו לניידת הסורגים המיועדת לכליאת כלבים בדרך למכלאה להסגר.

בינתיים ייעשה מאמץ לאתר את הבעלים, ואז יוחלט על המשך הטיפול בכלב. כאמור מדובר בכלב מסוכן, מפחיד בגודלו ונקיטת אמצעי הזהירות מחייבת.

נושאים: בית שמש, פיטבול, משטרה, ווטרינריה
צוות הסיור עם הפיטבול
צוות הסיור עם הפיטבול
צוות הסיור עם הפיטבול
צוות הסיור עם הפיטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: