העירייה מוותרת על שירותי יועץ ההיסעים למנהל אגף החינוך

דובר העירייה: "יש לאגף החינוך את הידע המקצועי הנדרש להוצאת המכרז החדש וממילא אין צורך ביועץ חיצוני אשר יעלה כסף"

אחת מחברות ההסעים כנפי יונה
אחת מחברות ההסעים כנפי יונה

עיריית בית שמש החליטה השנה לא לחדש את ההסכם עם יועץ ההיסעים הקודם למנהל אגף החינוך וגם לא לצאת למכרז חדש לקבלת יעוץ במכרז לשירותי הסעות וטיפול בקבלת החזרים ממשרד החינוך. מה שאומר כי העירייה למדה והפיקה לקח, וזאת רק שאחרי שהוציאה סכומים גבוהים שלא ממש הועילו לפחות בגבייה ממשרד החינוך.

עיריית בית שמש עומדת בפני הליך מכרז באמצעות החברה למשק וכלכלה, ממש כפי שאירע בשנה שעברה, התלבטות, היסוס, ואח"כ החלטה: לא לצאת באופן עצמאי, ומעדיפה את חיק משכ"ל.

מכרז מתן שירותי ייעוץ חשוב מאוד לארגון המערכת, להתארגנות, וכשמו כן ממש טיפול בהליך קבלת החזרים ממשרד החינוך. המשרד הזה מממן את הנסיעות של אותם ילדים מטופלי רווחה או נזקקי שירות כדי להיות במערכת חיים תקינה וסדירה משולבים במערכת החינוך. "על הזוכה במכרז לסייע בהכנת המכרז בכל הנוגע להכנת המסלולים והקווים המטיבים בהתאם לפרמטרים של שירות מיטבי תלמידים כך שיגיעו לבתי ספר בזמן סביר וללא התמשכות ההסעה." ועוד על נותן שירותי הייעוץ לפעול להוזלת השירות באמצעות תמהיל נכון של רכבי הסעה, וכן הכנת מסלולים באופן שיוכרו ע"י משרד החינוך וכפועל יוצא תהיה העירייה זכאית להחזר מקסימלי של הוצאות בגין הסעות התלמידים בהתאם להוראות והנחיות משרד החינוך. עוד תפקיד היה לו לנותן השירות לטפל בהגשת דוחות ביצוע למשרד החינוך לשם קבלת החזרים".

מדובר בהחזרים העומדים על סדרה של מיליוני שקלים, יש מי שאומד אותם במספרים של עשרות מיליונים. משרד החינוך מנהל מערכת חשבונאית מסודרת, מקפיד מאוד על דיווחים מסודרים, על אישור מסלולים, אישור קווי היסעים, לעיתים תוך מדידת מרחקים בין מקור היציאה אל בית הספר. פספס או אי הסכמה יכול לתקוע את החזרים האלה.

כל ההקדמה הזו נועדה כדי להבין מה היו המשימות של הזוכה במכרז שבא להציל את המערכת במתן שירותי ייעוץ להכנת מכרז ההיסעים. הפעם, כך אמרו בעירייה, הפעם אנחנו חייבים להיות זהירים ובעיקר אחראים לא רק לתת שירות לילדים אלא בעיקר לגבות את ההחזרים ממשרד החינוך.

עתה החליטה העירייה לא לגייס במכרז מועמד שיועיל לה לקופה. היא כבר יודעת הכל. "בשלב הנוכחי, יש לאגף החינוך את הידע המקצועי הנדרש להוצאת המכרז החדש וממילא אין צורך ביועץ חיצוני אשר יעלה כסף". כך אומר דובר העירייה שם לראשונה מודה כי במכרז הקודם היו ליקויים ועתה במכרז החדש יפעלו יחדיו עם משכ"ל ובתיאום עם משרד החינוך יטפלו בעניין במקצועיות".

נושאים: עיריית בית שמש, שירותי היסעים, יועץ הסעות
אחת מחברות ההסעים כנפי יונה
אחת מחברות ההסעים כנפי יונה
אחת מחברות ההסעים כנפי יונה
אחת מחברות ההסעים כנפי יונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
העירייה מוותרת על שירותי יועץ ההיסעים למנהל אגף החינוך
חחחנכתבה ביום רביעי, 24 בינואר 2018, 22:14

מושחתים מפחדים