סיור ברחובות רפאים-לוז לבחון מצוקת הורדת והעלאת תלמידים

דוח רשות תמרור קיים למעלה משנתיים וחצי ועכשיו יצאו בכירי העיר לבחון את מצוקת העלאה והורדת ילדים ברפאים לוז.

סיור ברפאים באדיבות שלמה ברילנט
סיור ברפאים באדיבות שלמה ברילנט

בספטמבר 2017 הוגש דוח בקרת רשות תמרור מקומית שנערך בידי דר קרולין מטר ודר גלית טולדו ממשרד ארם מהנדסים ברשל"צ. הדוח הונח על המדפים עד היום, בבוקר עת יצאו לסיור באיזור אחד מיני רבים המופיעים בדוח כדי לפענח את הדוח ולתת לו מענה.

מדובר בצומת רפאים- לוז, שני רחובות סמוכים בהם מצויים מוסדות חינוך רבים, באתר המוכר כמוקד סיכון בעייתי בגלל היותו סמוך למספר רב של מוסדות חינוך, מרביתם לגילאי בתי הספר היסודי. הנה הרשימה: בי"ס חמדת התורה, בי"ס תורת חסד, אולפנות גילה ונגה, ישיבת זכרון דוד בי"ס כה תאמר, בית מדרש בית מרדכי, תלמוד תורה, תורת משה, בי"ס שלב ובי"ס הראל, פניני חן,

הבעיה המרכזית היא עמדת הורדת ילדים לכלל מוסדות החינוך. תארו לעצמכם מאות ילדים מגיעים בשעות בוקר והפקקים הנובעים מכך.

דוח הבקרה מביא צילומים מהשטח, הסבר מפורט המצביע על ליקויים בטיחותיים חמורים מאוד. ומעניין שלא הדוח הוא שגרם לבכירי העירייה לצאת לשטח, מתברר שהתלונות הרבות המגיעות בכל יום למוקד פניות הציבור בעירייה בנושאים כאלה ודומים להם. טענות התושבים בעיקר על התופעה המסוכנת בשעות הבוקר לפיזור הילדים ולאיסופם בשעות אחר הצהריים, שכנעו לחרוג מהשגרה ולצאת לשטח לבחון את המציאות.

כאמור בעקבות הטענות הרבות מהציבור יצאו הבוקר ראש העיר עם הממונה על שפע שלמה ברילנט ומנהל התפעול של האגף, אליהם הצטרף במהלך הסיור מנכ"ל עיריית בית שמש החדש לבחון את השטח. משום מה נעדרה נציגות בכירה מאגף ההנדסה, למשל האדריכלית יעל היימן או מהנדסת העיר. גם המנכ"לית מירה מינס נעדרה מהסיור.

בסיור בחנו הנוכחים את המציאות כפי שהיא באה לידי ביטוי, והוטל על הנוכחים לחשוב ולהביע מחשבה במפגש קרוב לטיפול בבעיה. מותר לקוות שזמן הטיפול בבעיה יהיה יותר קצר מהזמן שנכתב הדוח עד היום שיצאו בכירי העיר לסיור במקום.

נושאים: עיריית בית שמש, אגף שפע, רשות תמרור, נחל רפאים
סיור ברפאים באדיבות שלמה ברילנט
סיור ברפאים באדיבות שלמה ברילנט
סיור ברפאים באדיבות שלמה ברילנט
סיור ברפאים באדיבות שלמה ברילנט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: