גוזלן מאשים את גרינברג: "סגרת דיל עם כל מי שלא תמך בעליזה בלוך".

ההסכמים הקואליציוניים חושפים עובדה מעניינת, אליבא דגוזלן. גרינברג חתם עם השותפות החרדיות באופן טבעי ועם הליכוד והבית שלנו. רשימות שלא תמכו בעליזה בלוך במוצהר.

3.5 / 5 ☆ מדרגים: 2
דודי גוזלן יו"ר הסיעה
דודי גוזלן יו"ר הסיעה

יו, ר סיעת עיר מאוחדת, היורש של עליזה בלוך בצמרת הרשימה, משגר הבוקר מכתב אל ראש העיר הנבחר שמואל גרינברג ובו מאשים כי התנהלותו לבחירת השותפים הקואליציוניים יש בה כוונה להדיר 43% מהאוכלוסיה בעיר, האוכלוסייה שלא בחרה בך. "העדפת את מי שלא תמך בעליזה בלוך, סגרת דיל עם כל הסיעות שלא תמכו בעליזה בלוך, וכבר חילקת את כל התיקים". ושואל: על איזו חדות אתה מדבר? האם השיח שלך הוא מתק שפתיים בלבד?".

אחרי תקופה ארוכה בה לא ידענו ביקורת ציבורית אמיתי, כנראה נתחיל לשמוע קולות וזמירות חדשות, ביקורת על השלטון מפי יושבי השולחן העגול.

הנה המכתב במלואו: "בתאריך 10/03/2024 התקיים הסבב השני של הבחירות לראשות העיר בית שמש

בבחירות אלו תמכו בך כלל הסיעות בבית שמש, למעט סיעת הציונות הדתית וסיעת בית שמש מאוחדת. התוצאות הסתיימו בניצחונך ביחס של 57% מכלל הבוחרים ראשית, ברכות על ניצחונך.
אנו פונים אליך בפניה רשמית בשם 43% מתושבי העיר שלא הצביעו לך, מחשש לשינוי פני העיר והתעלמות מצורכי התושבים שאינם נמצאים בשום 'דיל'

בהרבה ערים התחלפו ראשי ערים, אבל בבית שמש היה עניין מיוחד שמעסיק לא רק את תושבי בית שמש אלא גם הרבה אזרחים מחוצה לה, חרדים וחילוניים כאחד, וכולם בצפייה לראות האם בבית שמש לאחר נצחון המועמד החרדי על ראשת העיר המכהנת יתרחש מצב חדש שבו ראש עיר חרדי יהיה ראש העיר של כולם.

כולנו נשמנו לרווחה כששמענו את נאום הניצחון הראשוני שבו אמרת בפה מלא ובשפה ברורה שברצונך להיות 'ראש העיר של כולם' כאשר כוונתך הייתה שגם אלו שלא היו איתך ב'דיל' יוכלו להמשיך לנהל אורח חיים כבראשונה והעירייה תמשיך לדאוג לכל צרכיהם. משכך התיישבנו מספר ימים לאחר הבחירות למשא ומתן לכניסה לקואליציה שבה יהיו שותפים כולם בתקווה שאכן כלל תושבי בית שמש ירגישו שייכות לעיר וימשיכו לתת אמון למינהל התקין שלה. לצערנו, לאחר מספר ניסיונות מצידנו של הגעה למשא ומתן בתום לב, תחושתנו היא שאינך מעוניין לתת דריסת רגל לאלו שלא בחרו בך, כאשר תשובתך החוזרת היא שסגרת דיל עם כלל הסיעות שלא תמכו בעליזה בלוך לראשות העיר וכבר חילקת את כל התיקים שהיו, אם כך על איזו אחדות מדובר?
האם השיח הנ"ל היה מתק שפתיים בלבד? כשבפועל כל 43% של תושבי העיר יהיו מופלים מעתה ועד עולם?
תוצאות הבחירות יצרו דאגה רבה בחלקים גדולים בעיר וישנו חשש כבד מפגיעה באפשרות של ציבור זה להמשיך לנהל את חייו בעיר ובפרט בתחומים החשובים לו מאוד:
תרבות, ספורט, מתנס"ים איכות הסביבה, מינהל תקין תנועות הנוער ועוד.
צר לנו שהחלטת להתעלם מציבור זה. על כן אנו בסיעת בית שמש מאוחדת נעמוד על המשמר כאופוזיציה נחושה ונפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו בכדי לבלום כל ניסיון לקדם צעדים שיפגעו בציבור הרחב שאותו אנו מייצגים.
בברכה
סיעת בית שמש מאוחדת:
דודי גוזלן - יו"ר הסיעה
הרב ישראל בוגלה
תמי זוסמן.


נושאים: דגל התורה, הסיעות החרדיות
דודי גוזלן יו"ר הסיעה
דודי גוזלן יו"ר הסיעה
דודי גוזלן יו"ר הסיעה
דודי גוזלן יו"ר הסיעה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:3.52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גוזלן מאשים את גרינברג: "סגרת דיל עם כל מי שלא תמך בעליזה בלוך".
גולש אנונימי
(3 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 02 באפריל 2024, 22:59

15 שנים לא שמענו על דודי גוזלן, ולהטיף למנצח זה מה שהוא יודע?

גוזלן מאשים את גרינברג: "סגרת דיל עם כל מי שלא תמך בעליזה בלוך".
אבי
(4 / 5)

נכתבה ביום שני, 01 באפריל 2024, 11:52

זעקת הקוזאק הנגזל