נפטר חבר מועצת גדולי התורה של דגל הרב ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל

הסיעות החרדיות הוציאו הודעות אבל כמו סגן השר משה אבוטבול, מי 'ששכח' זו העירייה שרוב תושביה הכפופים הם חרדים.

סגן השר אבוטבול אצל הרב אזרחי
סגן השר אבוטבול אצל הרב אזרחי

מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצוק"ל, ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה, בן 94 בפטירתו.

הרב נפטר בבי"ח הדסה בירושלים שם אושפז. לאחר היוודע פטירת הוצאו הודעות מטעם נציגי הציבור בעיר. סיעת דגל התורה בבית שמש פרסמה הודעה. "יחד עם כל בית ישראל אבלים ודואבים את הסתלקותו של זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', וראש ישיבת עטרת ישראל מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל. מרן ראש הישיבה הנהיגנו עצה ותושיה, והגיע פעמים רבות לעיר למסעות חיזוק והתעוררות, גדולה וקשה האבידה."

מטעם ש"ס יצאה ההודעה הבאה: תנועת ש"ס בית שמש אבלה בהילקח עטרת תפארת עולם הישיבות וכלל ישראל בארץ ובגולה ראש ישיבת עטרת ישראל וזקן ראשי הישיבות וחבר מועצת גדולי התורה. הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי זצוק"ל. הוסר הנזר והורם העטרה, גדול כים שברך מי ירפא לך. יהי מליץ יושר למען כלל ישראל עולם התורה ורבבות תלמידיו די בכל אתר ואתר.

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול: יחד עם כל בית ישראל, קבלתי בתדהמה את ההודעה המרה על פטירתו של מרן ראש הישיבה וחבר מועצת סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול: יחד עם כל בית ישראל, קבלתי בתדהמה את ההודעה המרה על פטירתו של מרן ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון הגדול הרב ברוך מדרכי אזרחי זצוק"ל . דמעות צער וגעגועים, למר"ן ראש הישיבה. העיר בית שמש חייבת לו את התפתחותה הרוחנית, כראש עיר תמיד עודדני לפתח ולטפח הקמת ישיבות ותתי"ם בעיר . בביקורי אצלו לאחרונה כח"כ ויו"ר השדולה למען השבת, חתם וחיזק כב' הרב את הצורך בשמירת השבת בפרט בשעון החורף חבל על דאבדין . גדולי התורה, הגאון הגדול הרב ברוך מדרכי אזרחי זצוק"ל .

דמעות צער וגעגועים, למר"ן ראש הישיבה. העיר בית שמש חייבת לו את התפתחותה הרוחנית, שכראש עיר תמיד עודדני לפתח ולטפח הקמת ישיבות ותתי"ם בעיר.

מי שלא הוציאה הודעה, ויש לומר באופן חריג, כי בעבר הוצאו הודעות כאשר שרי תורה אחרים נפטרו לבית עולמם, היא עיריית בית שמש. שם העדיפו להתעסק בנושאי המתנדבים והחטופים.

נושאים: הרב ברוך אדרחי זצל, בית שמש, הסיעות החרדיות, משה אבטבול
סגן השר אבוטבול אצל הרב אזרחי
סגן השר אבוטבול אצל הרב אזרחי
סגן השר אבוטבול אצל הרב אזרחי
סגן השר אבוטבול אצל הרב אזרחי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: