זלמן ניימן ויתר, גולדהירש יצהיר אמונים במליאה הקרובה

איזון בחלוקת הרכב יהדות התורה המאוחדת, ארבעה חברי מועצה לדגל, ארבעה לאגו"י. את מקומו של גרינברג (דגל) יתפוס נציג דגל אחר, עוזרו לשעבר יוסי גולדהירש.

יוסי גולדהירש
יוסי גולדהירש

נפתר הסכסוך בתוך יהדות התורה, והשבוע יהיה איזון בין מניין חברי דגל התורה, לבין מניין אגודת ישראל. בכל גם יושלם הרכב המועצה על פי החוק ויעמוד על מניין 21 חברים מועצת העיר. זלמן ניימן לא ייכנס לתפקיד חבר מועצת העיר, ומי שייכנס לתפקיד הוא יוסי גולדהירש המוכר היטב בפרוזדורי העירייה כעוזרו האישי של סגן ראש העיר, המשנה לראש העיר בקדנציה הנוכחית, שמואל גרינברג.

יוסי גולדהירש משובץ ברשימת יהדות התורה במקום ה-12!!! עתה הוא ייכנס לעירייה כחבר מועצת העיר.

ארבעה פרשו מהרשימה המקורית של יהדות התורה, אשר שיבצה בראשה את משה אבוטבול לאחר שרשימתו נפסלה. אבוטבול כזכור פרש כדי לאפשר כניסתו של אברהם פרנקל מקום 9. בכך נוצר איזון למעשה בין שתי הסיעות המרכיבות את יהדות התורה, ארבעה חברי מועצה לאגודת ישראל, ארבעה לדגל התורה.

הפורש הבא היה משה מונטג ואת מקומו תפס איש דגל אחר, חיים זמורה. עדיין החלוקה מאוזנת.

עם פרישת שמואל גרינברג מי שהיה צריך להיכנס הוא זלמן ניימן איש אגו"י. אלא שאז היו חמישה חברי מועצה לאגודת ישראל, ורק שלושה לדגל. מציאות שעלולה לגרום למתחים מיותרים ולא רצויים במחנה החרדי.

במליאה בחודש ינואר היה צריך זלמן ניימן להצהיר אמונים, אלא שזו התעכבה עד לרגע האחרון, לבסוף לא הופיע ניימן למליאה.

מאחורי הקלעים המשיכו הצדדים במו"מ בעיקר בדרגים הגבוהים, אשר מבקשים יתר איחוד בין המחנות גם לקראת הקדנציה הבאה.

לפיכך זלמן ניימן לא ייכנס למועצת העיר ומי שייכנס הוא מס' 12, הבא ברשימה אחריו, איש דגל התורה יוסף חיים גולדהירש. האחרון תושב נחל מיכה, בן 41, משפטן בהשכלתו. עובד עירייה ויד ימינו של שמואל גרינברג למעלה מעשור שנים. פרש לפני הבחירות מהעירייה כדי להיות מועמד ברשימת יהדות התורה המאוחדת.

נושאים: עירייה, אגוי, דגל התורה, מועצת העיר
יוסי גולדהירש
יוסי גולדהירש
יוסי גולדהירש
יוסי גולדהירש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: