דגל התורה מפלגה של ארבעה כוכבים וירח

כל חבר מועצה מטעם דגל הוציא גינוי (ארבעה בסה"כ) להתקפה הברוטלית על בלוך, בשונה מהליכוד או מש"ס ששם הוציאו הודעת גינוי אחת בשם הסיעה. דגל עדיין לא מאוחדת סביב עצמה...

סיעת דגל 2019 ארכיון
סיעת דגל 2019 ארכיון

שורת הגינויים להתקפה על בלוך הבליטה עד כמה סיעת דגל, זו שמתיימרת להציג מועמד בשמה, נכון לעכשיו אינה מונהגת ואין לה עדיין מטה ובעלי תפקיד מוגדרים למרות שהכריזו על פתיחת קמפיין הבחירות לבחירת גרינברג. זכרו, אנחנו 60 יום לפני הבחירות!!!

מי שעוקב אחר התגובות על התקפה הברוטלית, הגסה והמכוערת נגד ראש העיר עליזה בלוך בעת ביקורה בבי"ס ברמה ב בשעות הלילה, יגלה מבול התנסחויות של גינויים, כמעט מכל רחבי הקשת המקומית.

הוצאו הודעות בשם סיעות, הליכוד וש"ס, הוציאו הודעה אחת מגנה מרוכזת בתוכנה וגם בשמה של כל הסיעה., במפלגה הליטאית דגל למשל, הופצו הודעות באופן פרטני בהתאם לקשר שיש בין הכותב לבין חטיבות התפוצה בעיר. ישראל סילברסטין הוציא הודעה אחת, בכל אופן מדובר במשנה לראש העיר, ועדיין גם אם יש לו מחלוקות עם בלוך, הוא יודע לכבד מוראה של מלכות. שלמה ברילנט מיהר אחריו להוציא הודעה בשמו, יוסף גולדהירש הוציא הודעה משלו, ראה חיים זמורה שכולם הוציאו והחליט להצטרף לגל, פורסמה הודעה משלו, ואז הגיע המועמד החדש ישן שמואל גרינברג ומפרסם גינוי חמישי (!!!) ואחרון. רק גפני היה חסר... מה זה אומר? מסקנות לכם ועל אחריותכם.

נושאים: דגל התורה, שמואל גרינברג, ישראל סילברסטין, בית שמש, עליזה בלוך
סיעת דגל 2019 ארכיון
סיעת דגל 2019 ארכיון
סיעת דגל 2019 ארכיון
סיעת דגל 2019 ארכיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: