אירוע לתיקון הרושם הפגוע, בלוך תפגוש בזום רק נשים

מנהלת היכל התרבות העתידית הפיקה לראש העיר אירוע כולו על טהרת נשים, אלא ששכחו לצרף את הממונה על קידום מעמד האישה ואת.. היועצת למעמד לאישה.

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
בלוך בזום, צילום דוברות העירייה
בלוך בזום, צילום דוברות העירייה

בהיעדר אירועים בחול המועד סוכות, גם זה יכול היה להיחשב אירוע אילו הנה נערך מאורגן יותר ופחות מטה. שימו לב לפרטים. אירוע מוזר עד הזוי יתקיים מחר, אמנם בזום, אבל הוא אירוע כמו אירועי שמחה והרצאות שמקיימות רשויות אחרות ברחבי הארץ. רק 13 נשים יזכו ליהנות מהאירוע הזה, בגלל הפלטפורמה בו נערכת. אל דאגה, הוא נערך בהתאם לכללי משרד הבריאות, ומבחינה זו לא תמצאו בו פגם. 13 נשים, ממש לא רשימה אקראית מהרחוב אלא רשימה מתוכננת בקפידה לעתיד לבוא. מישהו כבר מכוון לימי הבחירות בשנת 2023.

הפעם, האירוע כולו על טהרת הנשים. איזה יופי! אומרת לנו אישיות בכירה בעיר: "זהו אירוע קונטרה שקוף לאירוע ביטל שמות הנשים משמות רחובות נווה שמיר". איך לא חשבנו על זה.

ואם אירוע נשים, ציפינו שתהיינה שותפות לו לפחות סגנית ראש העיר הממונה על מועצת נשים ועל מעמד לקידום האישה עו"ד רינה הולנדר. ואם אמרנו מעמק לקידום האישה, איך לא תשב ליד במרחק הנכון כמובן, היועצת למעמד האישה הגב' אורנה נחמני. השניים כנראה הודרו מארגון האירוע והן הופתעו לגלות אותו רק בקבוצות נשים בהם הן חברות. מה שמעיד כי הקרע בין בלוך לבין סגניתה שריר וקיים.

האם האירוע הוא הפתעה? ממש לא!! צפוי, כאשר נחשף מי עומד מאחורי ארגון האירוע.

מארגנתו אשה, פמיניסטית, מוכרת כדמות לוחמת למען זכויות נשים. הדמות הזו היא לא אחרת מאשר מירי שלם, מנהלת היכל התרבות העתידית. זה שעדיין לא הושלם אבל מנהלת כבר יש לו.

בינתיים שימו לב לאירוע, עליזה בלוך, ראש העיר שלנו מארחת בביתה, סליחה בסוכת הזום שלה נשים, רק נשים. אין אפילו גבר אחד ברשימה. למה רק נשים? האם ראש העיר היא ראש עיר לנשים בלבד? רק פתי יאמין שאין מטרה נסתרת מאחורי האירוע, האשה שכביכול הואשמה בביטול שמות פרטיים של נשים משמות רחובות, מנסה לתקן רושם שנפגע קשה ומכוונת לעולם הנשי.

מה הייתם אומרים אם ישעיהו אענרייך היה מקיים מפגש כזה רק לחסידי גור הגברים? או אם משה שיטרית היה מקיים אירוע כזה רק לגברי הליכוד ואפילו לכל גברי העיר? אה, הייתה קמה צעקה- הדרת נשים מאירוע תרבות בחסות העירייה. ושימו לב שקט. אין קול ביקורת בעניין לא מכיוון הנשים, כי הפעם זה משחק לצידן.

אגב שאלנו את שיטרית, הממונה על האירועים, שממונה גם על מירי שלם, ממתי חג סוכות זה חג לנשים? ולמה הוא לא עשה פעולה דומה ? דממה. אין תגובה ואין התייחסות. נראה כי גם שיטרית הנכבד מבין שיש כאן בעיה.

בלוך, סליחה, מירי שלם מארגנת האירוע מקדישה לכל אישה שלוש דקות בזום למפגש וירטואלי עם ראש העיר. איזו זכות גדולה נפלה בחלקכן נשים יקרות. לפגוש את עליזה בלוך בזום. על מה תדברו איתן?

הרשימה מגוונת מכל שכונות העיר, ייאמר לזכותה של שלם, הפעם הביאה רשימה חבל"ז. משכונת המשקפיים, ממגדל המים, מרמה ג מרמה א' מהעיר הוותיקה. משום מה, אין מרמה ב ואין מרמה ד שכוהה מתאכלסת. ומה עם צעירות העיר, מהזוגות הצעירים שרכשו בנווה שמיר? שכחו. לא נורא. 15 נשים כל אחת 3 דקות ויש לכם שעה של פטפטת נשית.

עם חלק מהן דיברנו, והן הופתעו לקבל את ההזמנה משלם להיות מוכנות למפגש לזום עם בלוך. "שנתיים לא קיבלתי ממנה טלפון, אף לא פעם אחת".

נושאים: עליזה בלוך, מירי שלם, הדרת גברים
בלוך בזום, צילום דוברות העירייה
בלוך בזום, צילום דוברות העירייה
בלוך בזום, צילום דוברות העירייה
בלוך בזום, צילום דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אירוע לתיקון הרושם הפגוע, בלוך תפגוש בזום רק נשים
הציוני
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 03:11

חחח לתיקון הרושם עושה ארוע בלי מי שאחראית על מעמד האישה,איך כזה עיורון יכול להרוס כל חלקה טובה אצל מי שהטיפה ליושרה,עושה ארוע ותוקעת עוד מסמר בארון הפוליטי,קודם תדאגי להציב מלמות בשכונות בהם יש ארועים אלימים,כדאי גם שתודי שגם המצלמות הבודדות שישנם גם הם בשליטת החרדים ורובם או כולם מתפקדות עלאק,זה גם שווה תחקיר....ידך גם משותפת לארועים בזה שאת לא מתפקדת בעניין המצלמות,בושה של ע.בלוך

אירוע לתיקון הרושם הפגוע, בלוך תפגוש בזום רק נשים
המפריח
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 03:04

כמה ע.בלוך כמה את מסוגלת להראות את ההפך מהכרת הטוב,את בושה לדרך שאת מטיפה,הליכה בדרך הישר,הכרת הטוב,הנקמה שלך בבית היהודי נציגי מגזר דתי לאומי לא תשכח,העולם הוא עגול ואת זה שכחת,לא לעולם חוסן,היום את טווס ומחר את חוזרת להיות ככל האדם אך תתהלכי בבושת פנים על הדרך,הדרך שהתגאית בה שמה שחשוב לך זה הדרך...אוי לאותה בושה ע.בלוך

אירוע לתיקון הרושם הפגוע, בלוך תפגוש בזום רק נשים
המריחנכתבה ביום רביעי, 07 באוקטובר 2020, 03:19

התנהלות בזיונחת שממשיכה את הקו הנקמני של רשעת העיר בית שמש,מה לא תעשה כדי להעניש את הבית היהודי,הרבה ארועים שמחרימה את הבית היהודי,בור ששתית ממנו בבחירות ואת זורקת אבנים לתוכו ו...מהמקפצה,מתביישים על ההתנהלות,העיקר ניצלת ציבור גדול כדי להיבחר ואז הכרת הטוב שאת נתת עליה מלא הרצאות ומתברר שאצלך הכרת הטוב זה רק סיסמא

אירוע לתיקון הרושם הפגוע, בלוך תפגוש בזום רק נשים
יונינכתבה ביום רביעי, 07 באוקטובר 2020, 02:58

רחמנות, היא באמת חיה בניתוק מלא מהמציאות