"איך עליזה לא נבחרה שוב"?

עובדי העירייה מסכמים קדנציה עם ד"ר בלוך. מאות עובדי עיריית בית שמש נפגשו עם ראש העיר לסכם קדנציה מליאת עשייה, בהצגת תמונות ובהעלאת זכרונות

4 / 5 ☆ מדרגים: 2
מסכמים קדנציה
מסכמים קדנציה

בסופו של יום מבחן עשייתה של עליזה בלוך אינו בצוות הנותר או זה שהתחלף, אלא בעשייה או אי עשייה. וכאשר בוחנים את הסיכום אליבא של עובדי העירייה הייתה זו אחת הקדנציות העשירות ביותר בעשייה ציבורית. מי שקרוב ושותף יכול להעריך הרבה יותר את העשייה והעבודה המושקעת לאורך קדנציה.

היום התאספו בהיכל התרבות מאות עובדי העירייה כדי להיפרד. מאז היוודע התוצאות התקיימו כבר כמה אירועי פרידה. היום עובדי העירייה, ביקשו לומר גם תודה וגם לסכם תקופה. היו אלה ימים של עומס, ואין עובד שלא הרגיש מדרישותיה לשלימות, למצויינות. למרות זאת, וגם אם הלינו בסתר, בסופו של יום ידעו להעריך את השקעתה ושאיפתה לעשות עיר טובה יותר.

יוחנן מאלי ביטא זאת היטב במכתב ההתפטרות שלו : "בנינו יחד ארגון מקצועי חזק שעובד משביל ולמען התושבים. בנינו שדרה ניהולית חזקה ואיתנה והטמענו תהליכי עבודה ובקרה מתקדמים".

ביום שלאחר היוודע תוצאות הבחירות לסבב השני הגיעו עובדות מכל קצוות הבניין ומחוצה לו כדי לחבק ולעודד את עליזה בלוך, היא הייתה להם למורה, לחלקם לצעירות יותר הייתה, לאמא, היא הייתה לחלקם חברה, אב לתמיד תמיד היא הייתה ראש העיר, בהא הידיעה. העובדים העריכו ולא שכחו את מסירותה ודאגתה למקום העבודה.

היום התכנסו בכירי העירייה, מנהלי המחלקות, וגם עובדים מהשורה, כל מי שיכול היה להתייצב לראות בעיניים מפעל חיים שארך חמש שנים, את העשייה בתחומים הרבים עליהם מופקדת העירייה בשירותיה לתושב. חינוך, תרבות, איכות חיים, פיתוח, תעשייה, מסחר, ניקיון, רצף התמונות (טוב מראה תמונה מאלף מילים) העידו על העשייה הגדולה המוערכת ואולי גם הלא המוערכת לאורך חמש שנים. מצגת עשירה שהותירה את היושבים בהיכל מופתעים ובעיקר שואלים: איך עליזה לא נבחרה להמשיך את כל העשייה הזו? שאלה שהתשובה עליה פשוטה, בפוליטיקה אתה צריך מעבר ליכולת גם לדעת ליצור קומבינות.

אז זהו, זוהי הפוליטיקה, התארגנות, תככים, ולעיתים יריבויות אישיות מביאות לא תמיד את הרצוי והטוב.

באירוע נשאו דברים יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ, נכחו גם גזבר העירייה, היועץ המשפטי ובכירי עירייה נוספים, כמו מנהלי מוסדות חינוך.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, עיריית בית שמש, בחירות 2024
מסכמים קדנציה
מסכמים קדנציה
מסכמים קדנציה
מסכמים קדנציה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:42 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
"איך עליזה לא נבחרה שוב"?
אילנית
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 21 במרץ 2024, 04:16

בהצלחה גדולה לראש העיר הנבחר והנפלא שמואל גרינברג. כולנו שמחים בבחירתו של האיש המקסים וישר הדרך שמואל גרינבג. האיש הנכון במקום הנכון. ואני כותבת זאת כחילונית.

"איך עליזה לא נבחרה שוב"?
שמחה ווקר
(3 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 20 במרץ 2024, 04:44

בית שמש בחרה מסורת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!