רשת רמי לוי רכשה את רשת בית הפירות ובכללם את הסניף במרכז המסחרי

הרכישה באמצעות חברה בשם ר.ל. פוד פרש בע"מ. עלות הרכישה 10 מיליון ש"ח. 4 שנים לאחר שנפתח כאן הסניף של בית הפירות מחליף ידיים.

בית הפירות בית שמש
בית הפירות בית שמש

בית הפירות, במרכז המסחרי בבית שמש, אחד ממספר סניפים בשם זה של בית הפירות, רשת הפועלת בירושלים, בכפר עציון, בבית שמש ובכנות בבעלות האחים חודדה עוסקת בממכר פירות ירקות מוצרי מזון ומעדנייה חתמה על עסקת מיזוג עם רשת רמי לוי.

רשת רמי לוי רכשה באמצעות ר.ל פרש פוד (חברה שהוקמה לצורך מיזוג זה) את הפעילות של בית הפירות. במסגרת העסקה ניתנה לאחים חודדה אופציה לרכישה של 40% ממניותיה של ר.ל. פוד פרש בע"מ. עלות העסקה בתמורה של 10 מיליון ₪ בתוספת שווי עלות המלאי. העסקה כוללת את הסכמי השכירות, הציוד הקיים בחנויות, המלאי, המוניטין, זכויות היוצרים וכיוב"ב.

בכך בא לקיצו מסע שנמשך 4 שנים, בדיוק לפני 4 שנים נפתחה חנות בית הפירות במרכז המסחרי בבית שמש, החנות שהחליפה את הסופר הראשון בעיר בית שמש.

כניסתו של רמי לוי למרכז המסחרי עשויה להפיח חיים במרכז המסחרי הישן של העיר.

צרכני בית הפירות למדו על המיזוג מהחשבוניות ומכך שנדרשו לשלם בקופה עבור השקיות בקופות. האחים חודדה העניקו בטוב ליבם לצרכנים שקיות חינם אין כסף, אצל ר.ל. פרש פוד זה כבר עולה 0.10 ₪ לשקית.

העסקה נדרשה לאישור רשות התחרות, הגב' מיכל כהן חתמה על האישור ובכך יצאה העסקה אל הפועל.

לרמי לוי השקמה בע"מ קיים סניף גדול ומהודר במרכז הקניות שערי העיר. רמי לוי רכש גם קרקעות בעיר לתעשיה ונצא במהלך אישורי תכנון לקראת בנייה מרכז עסקים בקרבת מתחם ביג פיישן.

נושאים: רמי לוי, בית שמש, בית הפירות, האחים חודדה
בית הפירות בית שמש
בית הפירות בית שמש
בית הפירות בית שמש
בית הפירות בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: