אירוח  האדמור מסאטמר זכה לעזרה לא צפויה

בעקיפין ואולי גם ללא ידיעתו הוק האדמור מסאטמר זכה בביקורו לתמיכת יישות ציונית, הוראות מראש העיר לסייע בארגון.

כרזות לקראת ביקור האדמו"ר
כרזות לקראת ביקור האדמו"ר

השבוע ביום ראשון שכונת חפציבה לבשה חג, במות, כרזות, ילדים שמחים רוקדים, הורים לבושי בגדי חג ועוד יצאו להקביל את פניו של כב' הו"ק האדמו"ר מסאטמר. דגלי ישראל לא התנופפו ברקע האירוח רב החשיבות לקהילה החרדית.

בבית שמש לא התרגשו מן הביקור. האורח רב החשיבות הגיע ישר לשכונת חפציבה שחצי מרחובותיה נסגרו בידי המשטרה, כולל הכניסה החדשה מכיוון שד' יגאל אלון.

שמועות עקשניות מספרות על עזרה עירונית בארגון האירוח. כל כך חשוב שראש העירייה פנתה לעובדים בעירייה וביקשה מהם לסייע בהיערכות.

בתגובה אומר אחד מבכירי העירייה: "זו דרכה של עליזה בלוך, רוצה להיות בסדר עם כולם, לא חשוב שה'כולם' הזה לא מתאים להיות בחברת השאר, היא תשמור על קשר איתו". הבכיר נמנע מלפרט הידוע לו בקשר המוזר הזה שנוצר לקראת אירוע האורח מסאטמר בבית שמש.

לדברי אותו בכיר ראש העירייה פנתה לגורמים מוסמכים גם מחוץ לעירייה לסייע ככל האפשר בארגון האירוע, והוסיף כי לא בטוח שהאדמו"ר מסאטמר היה רוצה לשמוע שהעירייה, יישות ציונית, סייעה בארגון אירוחו בעיר. "עדיף לו ולה שלא יתפרסם כדבר הזה". לו, זה האדמו"ר מסאטמר, לה זה לראש העירייה.

מצד שני אפשר להוסיף שבלוך, אם אכן התערבה גילתה להבנתה את חשיבות הביקור בעיר וראוי היה לבית שמש להצטייר כעיר שיודעת להכניס אורחים, גם אם דעתו של האורח מנוגדת או אינה נוחה לחלק מיושבי העיר.

ביקשנו תגובת דוברות העירייה, כהרגלנו נאכזבכם, התגובה לא הגיעה.

נושאים: עיריית בית שמש, ביקור האדמור מסאטמר
כרזות לקראת ביקור האדמו"ר
כרזות לקראת ביקור האדמו"ר
כרזות לקראת ביקור האדמו"ר
כרזות לקראת ביקור האדמו"ר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: