רכזת הטיפול בנוער באגף הרווחה עוזבת אחרי 23.5 שנים

גל העזיבות מאגף הרווחה בעירייה מתעצם, אתמול הצטרפה לרשימה הארוכה של העוזבים, אחת המתמודדות על תפקיד מנהל הרווחה יעל לוין. דינה אוסטר עובדת קהילתית קשישים, צרכים מיוחדים והתנדבות אף היא עוזבת

אגף בקריסה
אגף בקריסה

עוד עזיבות משמעותיות מאגף הרווחה של עיריית בית שמש. עד שההכרעה תיפול בבית הדין, כנראה לא יישאר כבר איש או אישה מהותיקים שניהלו ועבדו והביאו את האגף להצלחה. הנה עוד שני שמות שהחליטו לסיים תפקידם וללכת מהאגף. יעל לוין – שהתמודדה על תפקיד מנהלת האגף הרווחה ולא זכתה שימשה כראש צוות, הבחורה ותיקה ומוערכת, רכזת הטיפול בנוער, 23.5 שנים באגף, נושאת ונשאה הרבה תפקידים נוספים - הודיעה אתמול על עזיבתה. זו העובדת שאמר עליה מנכל העירייה כי הניסיון שלה אינו מספיק כדי לנהל את האגף, והעדיף מי שניסיונו דל בהרבה מאשר זו שנסיונה עשיר וברוך.

דינה אוסטר - עובדת קהילתית קשישים, צרכים מיוחדים והתנדבות - 5 שנים עזבה.

הנה רשימת העובדים שעזבו את האגף:

יהושע פודולסקי - עו"ס משפחה של רחוב הרצל. 3 שנים. מצויין.

ירמי וולר - עו"ס משפחה במגזר החרדי. נכנס קצת אחרי שלום.

רחל מרצבך - עו"ס משפחה במגזר החרדי. 5 שנים. מעולה.

חיה מושייב - עו"ס משפחות. תקופה קצרה.

נטע צוראל - עו"ס תוכנית "תעסוקה לרווחה". החליטה לא לחזור מחופשת לידה. היתה פה ממש מעט לפני הלידה אך מצויינת.

טלי סלמה סיימה את עבודתה באגף אחרי 25 שנות עבודה. מוערכת מאוד בתחומה. טלי עו"ס לטיפול נפגעי סמים ורכזת היחידה להתמכרויות מזה 25 שנים

אביטל ארצי שהתמודדה על התפקיד ונדחתה, על אף כישוריה. מרכזת שנים רבות את תחום הצרכים המיוחדים באגף ובמקביל גם פקידת סעד לחור נוער. לא טובה לבית שמש אך מאוד טובה לירושלים - הלכה לנהל את אחד מאגפי הרווחה באזור תלפיות.

בלה ועקנין, טובי קרעי, חני יודלביץ, צאלה שקד, יעל לינדשבסקי, יעל ציזלינג. ליאת בניטה, אדירי פרסי, כל אחת חשובה בתפקידה עזבו את המערכת.

בסה"כ מדובר בין 15-20 עובדים מרכזיים במערכת הרווחה שעזבו או ברחו כל עוד נפשם בם. ואין זה הסוף, ככל שנתקדם לקראת הכרעת הדין יש ויהיו עוד מועמדים לעזיבה שלא לדבר כאשר יתברר והעתירה תדחה.

נושאים: אגף הרווחה, עיריית בית שמש, בית הדין האזורי, תנועת אומץ
אגף בקריסה
אגף בקריסה
אגף בקריסה
אגף בקריסה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
רכזת הטיפול בנוער באגף הרווחה עוזבת אחרי 23.5 שנים
בעילום שםנכתבה ביום רביעי, 14 במרץ 2018, 05:09

זה לא משנה מי המשוגע