משרד הספורט העמיד זכאות לבניית 6 אולמות ספורט, עיריית בית שמש ניצלה רק אחת

תושבי ג המתחננים למגרשי ספורט: "איננו זקוקים לחסדים, לצערנו אבוטבול מתעלם מקיום צרכים בסיסי של הקהילה בשעה שהיו בידיו הרשאות שהוא אפילו לא חשב לנצל אותם"

השרה מירי רגב
השרה מירי רגב

אם פעם שאלתם את עצמכם מדוע אין הישגי ספורט יוצאים החוצה מבית שמש הנה אולי אחת התשובות. "המשרד לתרבות והספורט העמיד לרשות העיר בית שמש זכאות לתמיכה מכספי המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו) בהקמת 6 אולמות ספורט ומכל אלה נוצלה רק אחת." עובדה זאת עולה ממכתב חתום בחתימת ידה של תא"ל מירי רגב, היא שרת התרבות והספורט והממונה על כספי המועצה להסדר הימורים בספורט.

לפני מספר חודשים נחנך בקול תרועה רמה אולם הספורט של ביה"ס ברנקו וייס, אולם שעמד על רגליו במשך שנים ארוכות. אז הופיעה כאן שרת התרבות מירי רגב וציינה במעמד ההוא על חשיבות הגדולה בה רואה משרדה בעידוד והטמעת תרבות הפעילות הגופנית בקרב בני הנוער ומבוגרים בקהילה הדבר נעשה בין היתר גם ע"י הנגשת הפעילות באמצעות העמדת מתקני ספורט לשימוש של הקהילה ע"י הרשות המקומית. חגיגה כמות ההיא במעמד חברי מועצת העיר ואישים מכובדים יכולה הייתה להיות עוד חמש פעמים, אלא בשל ניהול לא נכון העירייה איינה מנצלת גם הרשאות שניתנות לה.

אין זו פעם ראשונה בה העירייה אינה מנצלת את כל ההרשאות המועמדות לה ע"י משרדי הממשלה. בעבר פורסם כאן גם על הרשאות דומות שהעירייה קיבלה לבנות מבני חינוך, ומחוסר יכולת כספית של העירייה להשלים את הביצוע, הוחזרו חלק מההרשאות ואו שהיה צריך לאשררן מחדש בשנים מאוחרות יותר.

מכתבה של השרה רגב הגיע השבוע לשולחנו של ראש העירייה משה אבוטבול, שמן סתם בשנת בחירות ינסה אולי לתקן את חוסר ההיענות מצד העירייה תחת הנהלתו, במיוחד לאור הדרישה העצומה למגרשי ספורט גם בשכונות החדשות.

במכתב הזה מסכמת השרה רגב את כל תמיכתה בספורט המקומי ומציינת כי מעבר לתמיכה הנ"ל של הרשאות לבניית ששה אולמות ניתנה לעירייה גם הרשאה תקציבית ומימון מלא ללא צורך במימון עצמי בסכום של 600 אלף ₪ לבניית מגרש דשא סינטטי לקהילה. כל ז בנוסף לתמיכה שניתנת ע"י המשרד לפעילות הספורט השוטפת בעיר.

מכתבה של השרה רגב הגיע גם לח"כ דוב חנין ולח"כ אורלי לוי אביקסיס אשר שימשו פה בכנסת ישראל לפניות מטעם תושבי רמה ג' המתאוננים על מחסור במתקני ספורט לפעילות למען הקהילה. השרה רגב פונה לראש העירייה בבקשה "תעשה כל ביכולתך יחד עם הצוותים המקצועיים בעירייה על מנת לאפשר בניה של מתקן או מתקני ספורט לשימוש הקהילה בשכונת רמת בית שמש ג על בסיס זכאותכם במסגרת תכנית המתקנים 2027 האמורה". האם אבוטבול יסרב לבקשה הזו? התושבים מבחינתם מתכוונים להמשיך ללחוץ ולדרוש בניית מתקנים ברמה ג לטובת ילדי ותושבי השכונה. אחד התושבים אומר בתגובה: "אנחנו לא מחכים לחסדים או טובות מצד אבוטבול לעשות למען הקהילה. הנה ההוכחה שהוא התעלם מאיתנו במשך שנים למרות שהיו בידיו הרשאות לבנות גם לנו מתקן אחד או שניים לשימוש הקהילה".

נושאים: משרד התרבות והספורט, עיריית בית שמש, רמה ג
השרה מירי רגב
השרה מירי רגב
השרה מירי רגב
השרה מירי רגב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
משרד הספורט העמיד זכאות לבניית 6 אולמות ספורט, עיריית בית שמש ניצלה רק אחת
הרב בריח2נכתבה ביום שלישי, 13 בפברואר 2018, 02:35

בדיוק הטענה שעולה מכל התושבים הבעיה היא לא אהוטבול או חרדים בשלטון הבעיה זה התרבות השלטונית.חוסר מקצועיות שטחיות בכל מחלקה ומחלקה וזה רק במקרה הטוב השטחיות.שיטת הטרוף ככל יכולתך למען ה אנ"ש שלך.ראש עיר ששכח שהוא אמור להיות ראש עיר של כולם ולא רק של האגנדה של לבנות ככל יכולתך כדי לפתור בעיית מגורים וזה רק למען ציבור בוחריו.מאמין שאם היתה תרבות של ניהול עיר מקצועית ללא משוא פנים ושחיתות או שטחעות כפי שהיא היום אז היה יותר תקציבים לכלל הציבור כולל החרדים.