שנת הלימודים תפתח במועדה

ברכות ליפה בן דוד- על עמידה איתנה מול אישי ציבור מחפשי כותרות, מול תקשורת עויינת אינטרסנטית, מול מלחכי פינכא ולקקנים חושבים אחת ואומרים אחרת. ברכות לציבור המורים שתמכו, חיזוק לד"ר יפעת שאשא ביטון שניצבה כסלע מול מלכודת האוצר בחסות ליברמן.

אחת שתמכה בשביתה ואחת שהתנגדה
אחת שתמכה בשביתה ואחת שהתנגדה

אחרוג מדרכי ואכתוב בעניין לאומי, לא פחות, סיום שביתת מערכת החינוך וחזרה לשגרת הלימודים. היום רווח לתלמידים, שמחר יחזרו מחוייכים לפגוש בחבריהם, היום רווח עוד יותר להורים שמחר ישובו ילדיהם למערכת מסודרת, מערכת שעות ושיעורים. היום רווח למדינת ישראל שניצלת משביתה שעלולה הייתה לפרוץ, שביתה צודקת וכואבת כאחד אבל אין כנראה מכשיר מאיים על המשק מאשר השבתת מערכת החינוך.

הרי אין בית בישראל שהחינוך אינו נכנס בשעריו, לילדים בגן, לילדים בחינוך הממלכתי, כבוגרים בעולם הישיבות, במוסדות החינוך לבגרות, ואח"כ במסגרת הלימודים האקדמאיים. רגע, לא שכחנו את פעילות ההעשרה, חוגי מתימטיקה, חוגי מדע, תחרויות בינלאומיות. אין רגע בלי חינוך. מכאן שכל החלטה לגבי המו"מ בין האוצר להסתדרות המורים חשובה. עכשיו התפתח דיון מי בעד השביתה ומי נגד. מאכזב לדעת שיש בכלל מישהו שיצא נגד השביתה הזו. השביתה הכי צודקת, הכי נכונה, הכי במקום, הכי בזמן. להתנגד או להכריז שהשביתה הזו היתה מיותרת, אינו מבין כנראה את מצב החינוך.

לא יפה בן דויד, לא ד"ר יפעת שאשא ביטון, ולא שום פרופסור מכל אקדמיה, יהיה אשר יהיה, וגם לא ממכללה למורים ועד להרוורד, לא הם, יכולים לתאר לכם את החשיבות של מקצוע החינוך וחוסנו הנדרש בחשיבה כדי שבאמת יהיה טוב לכולנו, וטוב, קודם כל לילדים.

מערכת חינוך אינה רק בייבי סיטר, לשמור על הילדים בשעה שההורים מצויים בעיסוקם המחוייב לעבודה. מי שרואה את המצב כך, יש לו בעיה. מערכת החינוך היא הרבה פחות מוערכת בשנים האחרונות. בלעדיה אי אפשר, בלעדיה בכלל האנושות, ואולי העולם הגלובלי שלנו ייראה אחרת. הוכחה? בבקשה. השוו את הדורות וראו, שנים בהם היו מורים טובים, ותסלח מיכאלי שאני לא פונה גם למורות, לא בגלל שאין לי הערכה, נהפוך הוא, הערכתי לעבודת המורות המסורות אינה מוטלת בספק- צמחו כאן אנשים טובים, ערכיים, מלאי מוטיבציה לעם ולמדינה, ובכלל לאנושות. אנשי מחקר מצויינים, לוחמים נועזים, וכן הלאה. לא שאין היום כאלה, בודאי שיש. ראו את ההייטק הפורח ומשגשג, אבל בכל הכבוד כנראה אפשר הרבה יותר!!! גם עם המציאות של היום אנחנו קוטפים את המקומות הראשונות באולימיפיאדות המתמטיקה והפיסיקה. לא מבית שמש ועדיין זה מילדי ישראל...

היום עם ישראל מתבשם מהישגיה הגדולים של יפה בן דוד ומגיע לה ברכות, בזכותה יישארו מורים ומורות במערכת החינוך, בזכותה המורות יוכלו לקיים משפחותיהן בכבוד. חיוך על פניה של מורה הוא בזכות יפה בן דוד שהתעקשה ועמדה על הצירוף המילים הנכון- שכר טוב למורים- עם שכר טוב יוחזרו מאות המורים הפורשים, עם שכר מקדם יוחזרו אלפי מורים שאוהבים את המקצוע אבל המשכורת פשוט לא עמדה בצרכים שלהם.

איני מהמחנה הפוליטי של ד"ר שאשא ביטון, מגיע לה יותר מאשר צרור ברכות. במקרה דנן הוכיחה יציבות, עקשנות, בהירות והבנה של צרכי המאבק. מול מחנה כושל של ליברמן ושות' נאבקה באומץ לתמוך ולחזק מאבק הכי צודק שיכול היה להיות. יישר כוח. ראויה את לכתר על ראשך.

מחר ילכו ילדי ישראל למוסדות החינוך, בהצלחה לכם תלמידים יקרים באשר אתם. בהצלחה לכם אלפי המורים ומורות בכל המסגרות, בכל המקצועות, בכל התחומים. הצלחה שלכם היא הצלחת העם והמדינה. התחזקו ואל תרפו, לחצו על הגז ותנו כבוד וחינוך טוב , ערכי, מעשיר ומלמד.

נושאים: שביתה, חינוך, יפה בן דוד
אחת שתמכה בשביתה ואחת שהתנגדה
אחת שתמכה בשביתה ואחת שהתנגדה
אחת שתמכה בשביתה ואחת שהתנגדה
אחת שתמכה בשביתה ואחת שהתנגדה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: