עליזה בלוך, אינה יודעת לכבד שותפים

המשברים הפוליטיים עם שותפיה הטבעיים של עליזה בלוך לא נפתרים, הם רק נדחים. משבר עם הליכוד ועכשיו עם הבית היהודי, מוכיחים כי לבלוך אין קוד כזה שותפות בלכסיקון. האם ככה תחזיק מעמד? או שאולי ספונים במחשבתה מחשבות אחרות, למשל שתהפוך להיות נציגת החרדים. גם זה יכול להיות.

עליזה בלוך. צילום מסך
עליזה בלוך. צילום מסך

המשבר עם הבית היהודי לא נפתר, הוא נדחה. עד מתי? כאשר הצדדים לא מדברים, ולא מסבירים לציבור מה קרה ולמה נעצר באופן פתאומי אפשר רק לנחש. אני מנחש שהמשבר נדחה. למי שקשה לחיות עם שותפים בבית, קשה להאמין לצפות שנמצא הרצפט לבניית שותפות אמיתית.

היום צייצה עליזה בלוך בטויטר, ציוץ אחד מיני רבים שעולים בשמה, וכך היא כותבת לאיציק שמולי שר הרווחה.. "תודה על הביקור, אני רואה בך שותף, הצלחתך הצלחתנו". קצר. מעט. לא הרבה. נימת חיוך עלתה על שפתותי, כמי שקצת מכיר את עליזה בלוך. כשעליזה בלוך מדברת על שותפות, אני פשוט צוחק.

מפלגתם של הולנדר ומנדלסון הפסידה את הרב בריח שלה, זו התוצאה הבולטת מהמשבר האחרון, אולי הכי קריטי שהיה בין הבית היהודי סניף בית שמש לבין עליזה בלוך. ברקע תמיד תהדהד זריקתה החוצה מראשות הבית בעידן בחירות 2013. לבלוך אין אהבת יתר לסרוגים, החיבור אליהם במערכת הבחירות היה יותר אילוץ מאשר רצון.

גם בבית היהודי ראתה שותפים לדרך, גם בליכוד ראתה שותפים, גם בי ראתה באופן אישי שותף. שותפים למה?

עליזה בלוך, אינה מכבדת שותפות או שותפים. אין הסבר אחר לעובדה שהיא שכחה מהר מי הביא אותה לכסא. ההתנהגות והיחס שהיא נותנת לשותפיה מהבית היהודי מוזר. לפי טענותיהם, גם בלי מסיבת עיתונאים שלא קיימו אפשר להבין את כאבם הגדול על התעלמותה מהצרכים ובעיקר מההבטחות אותן לא קיימה. והמשבר עם הבית היהודי אינו המשבר הראשון, הוא רק המשבר התורן, קודם זה היה עם הליכוד. אל תשכחו, כמה שבועות בלוך ושלום אדרי היו צ'ילבות למרות ניסיונות תחנופה מצדה. אדרי התעלם ממנה, לא הגיע לישיבות, לא ענה לה לטלפונים, לא התייחס בכלל לקיומה. שלא לומר ביקר אותה במליאות לעיני כל, כשהיא מעדיפה למלא פיה מים ולבלוע את הרוק...

אתם לא לבד, קוראי בבית היהודי, זו דרכה של בלוך בהתנהלותה הפרטית. בלוך יכולה לזמר עד בוא המשיח על אהבתה והערכתה לשותפים, בשטח, ברגע האמת, משהו גורם לה לדלג לאחור ולהתכנס חזרה בתוך עצמה. אין בלכסיקון של עליזה בלוך ערך שותפות, ואם יש כנראה רק בתיאוריה. במעש, ביצירה, בבנייה, בתכנון, היא ורק היא לבד, סולו, סוליסטית. חושבת באה לתקן עולם, באה לנהל עיר, היא נבחרה וכל היתר היו רק גרגירי אבק באבן הבלסיטרה שהכניעה את אבוטבול ואת המחנה החרדי.

לבלוך ברור, עם כל קומבינה שתעשה, בלי מצביעי הבית היהודי היא לא הייתה היום ראש העיר בבית שמש. ממש שאפשר לכתוב ליד זה בלי מצביעי הליכוד בלוך יכולה הייתה רק לחלום לגרד את זקנו הקצר של אבוטבול. ממש כמו שאפשר לכתוב בלי מצביעי 'עיר מאוחדת', בלי מצביעי העבודה, בלי תומכי כולנו, בלי תומכי עתיד העיר, וכמובן בלי הפעילים המרכזיים שעבדו ואספו חתימה ליד חתימה כדי שהיא תוכל בכלל להיות מוכרת ומוגשת כמועמדת להתמודד

חיים בן מרגי יו"ר סניף הבית היהודי פירט כאן את המאבק המתמיד מול בלוך וחוסר הגיבוי שהיא נותנת לציבור הבית היהודי..

האמנם בלוך, אינה יודעת לגבות שותפים? לא!!! כשהיא רוצה היא תיתן ותאפשר. את זה רואה הציבור, ויותר בבית היהודי. היא מאפשרת לשותפה גולדברג מאגודת ישראל לעשות ככל העולה על רוחו. אפילו לנהל וועדת תכנון ובניה בניגוד לחוק. כן, מה שאתם קוראים נכון. שמעון גולדברג מנהל את ועדת התכנון ובניה , הוועדה שקובעת פיתוח תכנון ובניה, בניגוד להוראות החוק. הדבר עומד בערכאה שיפוטית ובלוך מתעלמת מהדרישה להוציא ממנו את הסמכות הזו, לפחות עד לסיום הבירור המשפטי. הנה , בלוך נותן גיבוי לגולדברג אפילו תוך התעלמות מהוראות החוק.

אז יודעת או לא יודעת? כנראה שכן. אבל... מחבקת את מי שהיא רוצה, דוחקת מבין זרועותיה במי שאינה חפצה. ואם אינה חפצה בבית היהודי, מה כל כך גרם לה לשגר שליחים לבית היהודי לפני קיום מסיבת עיתונאים?

התשובות לבלוך. אם אתם תזכו לשמוע ממנה פעם אחת הסבר להתנהלותה, להתנהגותה כפוית הטובה, לשותפיה, כנראה שימי המשיח בפתח.

נושאים: עליזה בלוך, הבית היהודי, הליכוד, איציק שמולי.
עליזה בלוך. צילום מסך
עליזה בלוך. צילום מסך
עליזה בלוך. צילום מסך
עליזה בלוך. צילום מסך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עליזה בלוך, אינה יודעת לכבד שותפים
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 20 באוגוסט 2020, 20:49

ציון, אולי אתה מבין בפוליטיקה העירונית, אבל אתה לא מבין בפוליטיקה החרדית. וכן באתה לכלל טעות. עליזה לא הכניעה את החרדים ע"י שלל המצביעים שמנית כאן. מי שהכריע את הבחירות הוא מר מאיר פרוש ממפלגת משפחת פרוש, שכאן הוא פועל ע"י נציגו מר גולדברג. ללא פרוש החרדים היו מנצחים בהליכה. ולכן עליזה יודעת מי באמת הכניס אותה לעירייה, ולכן היא מלקקת למר פרוש. אגב, זה לא יעזור לה הרבה, כי מי שמבין יודע כי מר פרוש מתכוון להשתלט על העיר, ומתכנן להביא לכאן את בנו מאלעד, לכן היה חשוב לו להפיל את אבוטבול, ובעיקר את דגל התורה שתמכו בו, כדי שהוא יוכל בינתיים ליהנות משלל העירייה. ואמנם תכניתו הצליחה, והיום הוא אוכל את שלל העירייה, והשאיר לחכדים פרורים. הציבור הכללי בעיר שימש בבחירות האחרונות כאדיוט שימושי של מר פרוש, ולכן הציבור הזה אוכל אותה. אני כבר כתבתי את זה כאן ומקומות אחרים לפני הבחירות. עכשיו תורכם לאכול את תבשיל הביאושים של מר פרוש...

עליזה בלוך, אינה יודעת לכבד שותפים
משהנכתבה ביום חמישי, 20 באוגוסט 2020, 15:41

מצטרף לכל מילה של "תושב ותיק"

עליזה בלוך, אינה יודעת לכבד שותפים
תושב ותיקנכתבה ביום רביעי, 19 באוגוסט 2020, 16:04

עליזה ברוך/בלוף,היא כוחנית,שומרת טינה,מניפולטיבית,ונועלת נעליים פוליטיות גדולות ממידותיה.אין לה הכישורים לנהל עיר ויחסי אנוש גרועים ראה ערך נוטשיה הרבים.נראה לי שתלינו מבטחנו באדם הלא ראוי ומתאים לכהונה.

עליזה בלוך, אינה יודעת לכבד שותפים
הצופהנכתבה ביום רביעי, 19 באוגוסט 2020, 13:28

מי שהתיימרה להיות ערכית מתגלה לא יותר מבלוף אחד גדול לאחר שניצלה מאות פעילים של הבית היהודי, מצביעים, באחיזת עניים ותקיעת סכינים אחריתה יהיה שיכחה בין דפי ההיסטוריה, שכן פוליטקאים בוגדניים סופם להישכח, ההתנהלות השערוריתית של גב בלוך הבריחה כבר לא מעט בעלי תפקידים ומנהלים שהיא עצמה מינתה ועדיין היא ממשיכה בהתנהגות שלה...מקרה אבוד

עליזה בלוך, אינה יודעת לכבד שותפים
רמינכתבה ביום רביעי, 19 באוגוסט 2020, 09:40

ובינתיים, שיטרית מצטלם, אדרי תוקע את נווה שמיר וגולדברג עושה ככל העולה על רוחו בשכונות ד'/ ה'.