הרמ"ט לא השיב, חבר מועצת העיר יגיש שאילתא

ח.מ. העיר מנדלסון שאל ולא נענה, ביקש פרטים על מבני דת בעיר. משראה כי בוששו התשובות להגיע ביקש להעלות על סדר היום במליאה שאילתא מטעמו בנושא.

יוחנן מאלי, בין נציגי עיר מאוחדת
יוחנן מאלי, בין נציגי עיר מאוחדת

יוחנן מאלי, רמ"ט (ראש מטה) לשכת ראש העיר, נתפס בעיני חברי מועצת העיר כמוציא ומביא לפני ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ירצה, יבוא הנושא לפתחה, לא ירצה ייתקע אצלו. עד מתי? לעיתים עד בוא משיח מה שאומר שהבעיה תישאר תקועה.

ורבים, לא כל חברי מועצת העיר, למדו לעבוד בשיטה הזו. אלו מבינים שהכוח מצוי בידו ולכן טוב לשמור איתו על מערכת יחסים חיובית. הם באים ונכנסים אצלו כאילו הוא מנהל את העירייה. על פיו יישק דבר.

אל מערכת חדשות קרן אור הגיעו לא פעם תלונות על מעצורים בדרך לבלוך. חברי מועצה פנו וציפו שנושאים שהם מעלים בפני מאלי יבואו להכרעת ראש העיר. לדאבון ליבם גילו שחלק מהבקשות נתקעות אצל מאלי.

היום, יוצאת בפעם הראשונה ובכתוב, קרי על נייר מודפס, תלונה של חבר מועצת העיר ישראל מנדלסון. חבר מועצת העיר כותב לבלוך מכתב, יש מי שיראה בכך פניה, ויש מי שיראה בכך תלונה על המעצור הזה שנוצר אצל יוחנן מאלי. מנדלסון הוא חבר בקואליציה עם בלוך, והיה סביר שיקבל מענה מיד לפנייתו או לפחות תשובה כמו 'הנושא בטיפול'. מנדלסון לא זכה לא לכך ולא לכך, ומשראה שהוא מעוכב החליט להפנות שאילתא לראש העירייה.

המכתב נכתב ב-8 לחודש וממוענת בו ראש העירייה. "מעל שבוע שפניתי למנהל לשכתך יוחנן מאלי בבירור שאלות בנושא מבני דת ולא נעניתי לתשובה.". מנדלסון לא כותב, אבל ניכרים סימני הכעס שלו במכתב. כמעט כתב, ואם לא כתב, אנחנו נשאל, האם זו לא חוצפה שפקיד ברמה גבוהה, ככל שתהיה, לא מתייחס לפניית חבר מועצת עיר?

המכתב של מנדלסון, בסה"כ מבקש נתונים. "אבקש להעלות במליאה הקרובה שאילתה בנושא מבני דת בעיר, כמות, יעוד, מיקומים, תקציבים, תאריכי יעד, שכונות וכד'".

אילו היה משיב רמ"ט ראש העיר יוחנן מאלי על פנייתו של מנדלסון יכול להיות שהנושא לא היה עולה כלל על סדר היום. האם מאלי מבזבז זמן חברי מועצת העיר? מוגזם לקחת את זה לשם, מה שכן נראה כנראה שהעובדה שהפונה הוא מהבית היהודי, סיעה המצויה בנתק כלשהו מול בלוך סובלת מהעדפותיו של מאלי.

תגובת עיריית בית שמש: רמ"ט ראש העיר יוחנן מאלי מכבד את חברי מועצת העיר ומנהל את התקשורת איתם ישירות ולא דרך אמצעי התקשורת המקומיים ובכלל זה החשובים שבהם.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, ישראל מנדלסון, הבית היהודי, קואליציה
יוחנן מאלי, בין נציגי עיר מאוחדת
יוחנן מאלי, בין נציגי עיר מאוחדת
יוחנן מאלי, בין נציגי עיר מאוחדת
יוחנן מאלי, בין נציגי עיר מאוחדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: