מגדל בן 10 קומות בלב שכונת המשקפיים

הנה ככה פוגעים באיכות חייהם של תושבים בשכונת המשקפיים, שכונת בוטיק עם צמודי קרקע ובניה נמוכה, (אגב חלקם טרם הושלם צ.ס) באמצע השכונה בקריית בתי הספר מריצים שינוי תבע להקמת

צילום באדיבות רווח הפקות
צילום באדיבות רווח הפקות

מי אחראי לתכנון האדריכלי של העיר בית שמש? האם בטוח שהוא בודק את הצרכים לפני שהוא ממהר לאשר בניית מגדל בכל מקום שהוא? טענות קשות מתעוררות עתה בשתי שכונות ואפשר לצרף אליהם טענות גם ממקומות אחרים, משכונת נווה שמיר עולה שאלה איך לאחר שכבר נבנו בניינים יפים עם נופים ואנשים חלקו שם הרבה בגלל הנוף, בא מישהו ומתכנן להרים מגדל שיסתיר את הוף? ככה ממש בשכונת המשקפיים, בגבעה רמה במרכז קרית חינוך, בצפיפות נוראה עומד להיות מוקם עוד מגדל דירות.

החסרים מגרשים לבנייה בעיר הזו ישאלו הציניקנים? ומה עם איכות החיים של התושבים באותן שכונות.

טענות מסוג זה עלו בעבר כאשר ישבה על הכסא הגב' יעל היימן שמזמן סיימה את תפקידה. היה מי שחשב שבא לציון גואל והפקיד הבא יקפיד יותר, יבחן לעומק כל מתן אישור, יתייעץ או לפחות ישמע לקולות העולים מהשטח. ראו למשל את הקמת קניון נעימי, בלי תכנית תחבורתית, הכולל בית עירייה, מרפאות, חנויות, חדרי כושר, מוסכים לשטיפת רכב, בנקים, משרדים, באו והעמיסו לידו גם היכל תרבות!!! איך? למה?

לפחות על פי התלונות העולות מהשטח, נראה כי הגורמים האלה אי שם בבית ההנדסה החדש מתעלמים מטובת הציבור. או שהם עדיין חיים בעולם אחר, נטול התפתחות וצרכים של משתמשים בדרך, בכביש, בתחבורה. "עוד פעם העירייה מתנכלת למשקפיים". טוען תושב בשכונה. "שכונת בוטיק עם צמודי קרקע ובניה נמוכה, (אגב חלקם טרם הושלם צ.ס) באמצע השכונה בקרית בתי הספר מריצים שינוי תבע להקמת מגדל בן 10 קומות"!

ולא שהתושבים טוענים אל תבנו, אלא מבקשים לבחון אופציות אחרות, לבחון צמצום הרמת המפלס לגבהים חורגים.

בבית שמש מעולם לא התקיים דיון על קו הנוף, עד איזה גובה מותר להרים כאן בניינים, ונדמה שיש תחרות ככל שמאשרים יותר גובה הרי זה עושה טוב לממנים.

מוסיף לנו היום תושב שכונת המשקפיים: "דמיינו לעצמכם א הבקרים שלכם בכביש פקוק, תקועים בטווח קריית חינוך, עם עוד רכבים של בעלי 32 יח"ד ומשאיות ספקים". וואו, איך לא חשבו/חושבים/יחשבו על זה.

חדשות קרן אור חרטו על דגלם כבר לפני למעלה מ-43 שנים להביא את החדשות הכי חמות והכי מעניינות בעיר בצורה האמינה והשקופה ביותר. מערכת העיתון והאפליקציה דאגו לחשוף בשנות פועלם מאות סיפורים מדהימים, נלחמו בשחיתויות, נלחמו ביוקר המחיה, והכל לרווחת תושבי העיר בית שמש בלבד.

קרן אור, המקומון המוביל בבית שמש מאז ומתמיד - עכשיו גם באפליקציה.

נושאים: בנייה, בית שמש, שכונת המשקפיים
צילום באדיבות רווח הפקות
צילום באדיבות רווח הפקות
צילום באדיבות רווח הפקות
צילום באדיבות רווח הפקות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: