ברוכה הבאה שנת שמיטה- יום עיון בנושא בחסות רשת שעלים

לומדי תורה, בעלי גינות פרטיות, וכל אדם מוזמן להחכים מהלכות השמיטה ובעצות חשובות מאגרונום מוסמך. הכל מחר ביום עיון מיוחד שיוקדש לשמיטה תשפ"ב אולם דרור ברשת שעלים.

יום עיון
יום עיון

לקראת שנת השמיטה הבעל"ט השלימה הרבנות הראשית לישראל את ההכנות וההיערכות לקראת שנת השמיטה לשנת תשפ"ב, מפקחי השמיטה מטעם הרבנות הראשית יצרו קשר עם כלל חקלאי ישראל והציגו בפניהם את האפשרויות השונות לקיום מצוות השמיטה. בבית הרבנות הראשית לישראל נערך מעמד מכירת קרקעות המדינה לנכרי על ידי ועדת השמיטה הלכתית של הרבנות הראשית נציגי רשות מקרקעי ישראל, וכל יתר הגורמים הממונים.

רשת שעלים תקיים מחר יום עיון בנושא, על השמיטה, חובותיה והלכותיה. יום העיון יתקיים בבית המדרש של רשת שעלים, אולם דרור ברח דובר שלום 30 בבית שמש.

בכנס, אליו מוזמן הציבור הרחב ובודאי מורי ההלכות, רבנים וחובבי חקלאות למיניהם, ירצה האגרונום מוטי שומרון בנושא גינון בשמיטה. בעלי גינות פרטיות וציבוריות לתשומת לבכם. הרב יצחק דביר ירצה על צרכנות בשמיטה, וגם ידבר בענייניא דיומא על רפורמת הכשרות . הרב יואל פרידמן ירצה בנושא קדושת שביעית במטבח בשמיטה.

את יום העיון יפתח המארח ובעל האכסניה הרב רחמים נסימי. יום העיון יחל בשעה לא שגרתית, לכן שימו לב לשעה 14:00, אז יוגש כיבוד קל. הסיום המשוער של יום העיון הוא לערך בשעה 18:00 שריינו ביומנכם ורשמו תזכורת.

נושאים: שנת שמיטה, רשת שעלים, בית שמש, הרב רחמים נסימי
יום עיון
יום עיון
יום עיון
יום עיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: