נשק יום הדין, הליך הדחה לעליזה בלוך עומד על הפרק

בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר התפזרו החברים לביתם, הדעה הרווחת היא שהמרחק בין הצדדים גדול מאוד ולכן הסיכוי שעד המליאה הקרובה, בעוד יומיים כבר יוכלו לבשר לעם היושב בציון כי בלוך עם קואליציה מחודשת בתנאים אלה או אחרים, נראה רחוק אפילו יותר

בלוך עם ליצמן ושות'
בלוך עם ליצמן ושות'

כשמונה שעות ישבו אתמול חברי גוש הריפוי עם ראש העיר במטרה לאיחוי הקרעים להחזרת הקואליציה לימיה הראשונים, קרי לימי פעילות.

כבר חצי שנה חלפה מאז נטלה בלוך את סמכויותיהם של שני סגניה משה שיטרית ושמעון גולדברג, וחבריהם מהמפלגות ליכוד, אגודת ישראל ודגל התורה. למעשה גוש הריפוי כולל גם את הסגנית השלישית רינה הולנדר, ואולם לזו לא היה לעליזה בלוך העוז והאומץ לשלוח מכתב הדחה כמו לעמיתיה בשל התועלת שהיא מבקשת לקצור מהקשר של הולנדר עם מפלגת ימינה.

חצי שנה חלפה מאז מסיבת הגירושים, ואם זוג קשה להשיב לימיו הטובים, קל וחומר להתחברות מחדש בפוליטיקה של כמה גורמים יחדיו.

הרבה דם רע נשפך בחצי השנה הזו, האשמות הדדיות של כל צד כלפי משנהו. הטענות ידועות, המציאות מוכרת לכל. בית שמש תקועה וגם טונות יחסי ציבור בליווי מערך דוברות לא ישנו פני התמונה.

ובכל זאת אתמול התחדש המו"מ, או אם תרצו המפגש בניסיון לאחד מחדש את הקואליציה. מו"מ לא היה שם, כי במו"מ יש תן וקח, אתמול זה לא היה בכיוון הזה. הצדדים הבהירו שוב את עמדותיהם השונות, ומעניין ללמוד פעם את שיטת המו"מ, כאשר כולם ישובים בחדר אחד, שהרי אינטרנסי הליכוד אינם דומים לאינטרסי 'דגל', ואינטרסי דגל אינם דומים כלל לאינטרסי אגודת ישראל. ומתברר שלפחות לצד גוש הריפוי הייתה טענה אחת משותפת: בלוך לא יודעת לעבוד עם שותפים!!! אומר אחד מהאנשים במפגש הזה: "היא רוצה היא לקבוע הכל, היא רוצה לתכנן, לבצע, להוביל, ליזום. לא היה איש מתנגד אם יוזמותיה אכן היו אלה בדיוק שהם בבחינת הטוב לתושבים, אבל ממש לא, רחוקה מכך"!!! ואותו גורם מעדיף לא לפרט יתר על המידה.

עיתוי המפגש הזה לקראת סוף שנה, לפני דיון בתקציב העירייה, נראה מבחינת בלוך צורך. חיזקה את מועד העיתוי ידיעה אחת שמגיעה מחיפה על כוונת האופוזיציה שם, להדיח את ראש העירייה עינת קאליש רותם, בשל אי העברת תקציב לשנת 2022 בלשכת בלוך מתחילים להבין שלא הכול בידיה!! מישהו בגוש הריפוי אומר "זהו נשק יום הדין ואנחנו לא ממהרים לנקוט בו", כשהוא מכוון כמובן לתביעה להדיח את בלוך מתפקידה בשל אי יכולת להעביר תקציב.

ובחזרה למפגש הבלתי גמור, בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר התפזרו החברים לביתם, הדעה הרווחת היא שהמרחק בין הצדדים גדול מאוד ולכן הסיכוי שעד המליאה הקרובה, בעוד יומיים כבר יוכלו לבשר לעם היושב בציון כי בלוך עם קואליציה מחודשת בתנאים אלה או אחרים, נראה רחוק אפילו יותר. למה? הפעם הדעות התחדדו, המפלגות הבהירו כל אחת על צורת העבודה המשותפת, ובעיקר על התפקוד הלקוי בעיריית בית שמש.

אגב גורם במפלגות מסביר כי בלוך בטוחה שהעירייה מתנהלת תחתה טוב הרבה יותר מאשר בלי השותפים.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, גוש הריפוי, עינת קאליש רותם, חיפה.
בלוך עם ליצמן ושות'
בלוך עם ליצמן ושות'
בלוך עם ליצמן ושות'
בלוך עם ליצמן ושות'
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: