דרישות חדשות להתקדמות בביאליק 6

ראש העיר הבטיחה לקצר כל פז"ם לקידום ואז צצו דרישות חדשות מהוועדה המחוזית ומהמינהל שיכולות לעכב התקדמות לקבלת היתר בניה לשלב א.

ביאליק 6
ביאליק 6

בטרם צאתה לחו"ל נפגשה ראש העירייה עם היזמים לבניית מתחם ביאליק. המטרה לקדם ולפתוח 'צינורות' עיכוב וביורוקרטיה להזיז עניינים לטובת התושבים בביאליק 6 בפרט ובכלל במתחם עצמו כולו."הפגישה בין הצדדים הייתה מצויינת", אומרת עליזה בלוך בטרם צאתה. ,הבטחתי מבחינתי, כל מה שקשור לעירייה הם יכולים לסמוך שהעניינים ירוצו קדימה. אני נותנת בידם את האישור לתכנן ולקדם את ההיערכות לקראת השלב השני של הריסה והתחלת בנייה".

אייל צפניא שנכח במפגש אומר לחדשות קרן אור היום: " אנחנו מתקדמים בנושא התיכנון של שלב א' בפינוי בינוי המתייחס לבניין ביאליק 6.". צפניה העביר הודעה לדיירים ובה כתב: במקביל העירייה והוועדה המחוזית רוצים מאיתנו התייחסויות מפורטות יותר לגבי תוכנית מבני וצרכי הציבור, דוח כלכלי, ופיתרון הבעיות מול המינהל, של כל המתחמים, וכל זאת בטרם נוכל להמשיך לטפל בהיתר לשלב א'.

המשמעות של כך שאנחנו צריכים פה תהליך מקדים של לפחות כחודשיים לפני שנוכל להתקדם ספציפית בהתייחסות לבניין שלכם

בקיצור יש נכונות מבחינת העירייה לקדם אבל רוצים זאת כחלק ממשהו שלם יותר, אנחנו על זה, אך נושא לוחות הזמנים לצערנו לוטה בערפל, כי נעלה לוועדה רק לאחר השלמת הדרישות המוזכרות לעיל.".

נדמה שגם חודשיים הוא פרק זמן די סביר להצתעכב ובלבד שעכשיו יש מועדים ברורים לדיירים וגם ליזמים. האם העירייה יכולה לעזור בקיצור הפז"מ הזה של חודשיים? שאלנו וכאשר נדע נעדכן.

נושאים: מתחם ביאליק, פינוי בינוי, בית שמש, נמצא
ביאליק 6
ביאליק 6
ביאליק 6
ביאליק 6
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: