בית שמש החליפה צבע ברמזור, מכתום לצהוב

גם במצב הזה עדיין צריך להקפיד על הכללים. שליש מהחולים בעיר, 170 חולים הם בגיאלים 0-19. כאשר שכבת הגיל 0-6 גיל גנים ומעונות מונה 64 חולים, ושכבת 10-19 מונה 106 חולים מאומתים.

רמזור
רמזור

בית שמש עיר כתומה בדרך להיות צהובה, החגיגה החלה. דוברות העירייה מיהרה להוציא הודעה על הבוקר: "החל מהבוקר העיר בית שמש צהובה. ציון העיר בית שמש במדד הרמזור של פרופ' רוני גמזו הוא 5.8

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך : "כשרוצים לשנות לא מסתכלים לצדדים. פשוט נהיים טובים יותר בעצמנו. ואתם תושבי בית שמש מעולים. הקפדתם ושמרתם. חובתנו להמשיך כך עד שנהיה ירוקים"

מוקדם מדי.

הנתונים עדיין לא משמחים, אם לוקחים בחשבון את כמות הבדיקות או את כמות החולים בעיר עדיין אין סיבה להיות שמח. נכון, המצב משתפר אבל שוב זה רק לפי הנתונים המדווחים. מה קורה במציאות? אוה. זה עקב אכילס שגם אלה שמדווחים עדיין לא בטוחים שאלו הם הנתונים האמיתיים.

ואם אפשר להוסיף בלשון זהירה, צבע הרמזור לא צריך להכניס אותנו לא לאדישות ולא לשמחה, כל עוד הקורונה כאן, והיא תהיה אתנו להמשיך להקפיד.

בבית שמש יש 469 חולים פעילים, מתוכם רק 398 חולים ממש בבית, היתר בבתי חולים או במלוניות. וזו סיבה די להמשיך להקפיד על הכללים.

פילוח נתוני התחלואה מצביעים על שכבת הגיל הכי מודבקת בעיר היא שכבת העשור השלישי לחיים, בין 20-29 יש 126 חולים.

ושימו לב, לאלה המהססים אם לשלוח ילדים למערכת החינוך. שליש מהחולים בעיר, 170 חולים הם בגיאלים 0-19. כאשר שכבת הגיל 0-6 גיל גנים ומעונות מונה 64 חולים, ושכבת 10-19 מונה 106 חולים מאומתים.

מי שחרד לגיל המבוגר בעיר, אזי יש שני חולים בקבוצת הגיל 90-99 3 חולים בקבוצת הגיל 80-89, וחמישה חולים בקבוצת הגיל 70-79.

נושאים: קורונה, בית שמש, עליזה בלוך
רמזור
רמזור
רמזור
רמזור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בית שמש החליפה צבע ברמזור, מכתום לצהוב
שלום מימונינכתבה ביום ראשון, 06 בדצמבר 2020, 10:16

האם בית שמש עיר אדומה