שמואל גרינברג – ראש העיר העשירי של בית שמש

בתום מאבק דרמטי, בו 'הוחרמה' המועמדת ראש העיר המכהנת בידי שותפיה לשעבר, ניצח מי שהצליח ללכד סביבו קואליציה חרדית מקיר לקיר. רוב מובהק למנצח גרינברג. התוצאות בפנים.

שמואל גרינברג
שמואל גרינברג

מהפך. הסתיים אחד המאבקים המרתקים על ראשות עיריית בית שמש. שום מערכה לא היתה עוד כמו המערכה הזו, גם מבחינת אורכה, למעלה מחצי שנה מתקוששים המעמדים, גם מבחינת המצב הלאומי, בעת מלחמה בצפון ובדרום, שגרמה בין היתר לדחיית הבחירות בארבעה חודשים, גם מבחינת העובדה שהיה כאן סבב ב' לקבוע מי ינהל את העיר, וגם מבחינת התגבשות הכוחות.

בודאי עוד ננתח את התוצאות בשיאם יש הכרעה, שמואל גרינברג מועמד דגל התורה הוא ראש העיר הבא של בית שמש. ראש העיר העשירי של העיר בית שמש. ראש העיר החרדי השני בכל ימי קיומה של העיר בית שמש. ראש העיר שיצעיד אותה לשיא בכמות האוכלוסין, ויחליף קידומת לתוך ה-מאתיים אלף.

התוצאות: נכון לסגירת הקלפיות לפי משרד הפנים בשעה 02:00 בלילה. עליזה בלוך עם 41.3%, שמואל גרינברג עם 58.7%. הפרש מעל 10,000 קול!!! במספרים בלוך מעל ל-22,000 קול, גרינברג עם כ-32,000 קולות. אחוז הצבעה נמוך יותר מהסבב הראשון, כ-60.3%

בבלוך תמכו תושבי העיר, בגרינברג תמכו תושבי העיר מהזרמים הבאים: ליטאים, חסידים, ליטאים מודרנים, ספרדים – ש"ס- כל החצר החרדית התלכדה הפעם כדי לכבוש את ההר, והצליחו.

יוצאים לדרך אחרת, כפי שהבטיח שמואל גרינברג, סימניה כבר ניכרים בהסכמים הקואליציוניים: חלוקה שלל לכלל השותפים, לעצמו השאיר את הגרביים ואת מפתח הלשכה, אבל לא קשה להמציא תיקים חדשים ראו מעשה הליכוד בממשלת נתניהו האחרונה, הפעם נכון לעכשיו, אין שותפים חילוניים ואו דתיים לאומיים, ואו 'מתחזים' לכאלה.

בהיוודע התוצאות התרכזו ובאו כל נציגי החרדים מרחבי הארץ, אפילו מהישוב רכסים בצפון הגיעו לציין את המאורע, עוד עיר בשליטה חרדית מושלמת. הגיעו שרים מש"ס, מדגל, מאגודת ישראל, ראשי ערים חרדיות, ומי היה חסר: אריה מכלוף דרעי.

גרינברג בהצהרה ראשונית: קורא לכולם להצטרף לקואליציה שלו. כולם- זה המפלגות הדתיות, ו... עיר מאוחדת בראשות עליזה בלוך, בשלב הזה עדיין לא ברור אם תמסור מפתחות כמו קודמיה לראש העיר הנכנס ותפרוש או שדווקא תמשיך לשרת את התושבים במסגרת החדשה. ימים יגידו.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, שמואל גרינברג, עליזה בלוך.
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: