המליאה הראשונה יוצאת עם קואליציה של 12 חברים

ראש העיר עליזה בלוך, סגניה ישמשו משה שיטרית ושמעון גולדברג נציג כח. הבית היהודי מצפה לקבל את המועצה הדתית עד 3.2.19 והיה ולא, יקבל את הסגן השלישי עד לתום הקדנציה

הנהגה חדשה
הנהגה חדשה

יוצאים לדרך חדשה, הערב תאשר מליאת מועצת העיר הראשונה את ההנהגה העתידית של העיר לחמש השנים הקרובות, זאת באם לא תהיה הפתעה כלשהיא של הרגע האחרון. המליאה הראשונה תתקיים באולם אשכול פיס בשעה 19:00. במעמד המרא דאתרא הרב שמעון ביטון אורחים, נבחרי מועצת העיר בעבר ובהווה, מכובדים, אורחים ומוזמנים. את נר חנוכה יתכבד וידליק הפייטן יוסי אלמליח. המליאה נקבעה ליום זה גם לכבד ציון יום הקמתה של העיר בית שמש.

נכון לעכשיו על פי ההסכמים שנחתמו בין ראש העיר עליזה בלוך לבין הסיעות השותפות עיר מאוחדת (2) הליכוד (4), אגודת ישראל (3) והבית היהודי (3) תמנה הקואליציה 12 חברים, בסיס להמשיך את הדרך החדשה אותה תתווה ראש העיר החדשה עליזה בלוך.

איך 12 חברים? סיעת אגו"י ברשימת יהדות התורה מונה נכון לעכשיו רק שלושה חברים, רק אחרי שמשה אבוטבול העומד בראש הרשימה יתפטר ייכנס נציגה של סיעת כוח במעלה הרשימה הוא נחמן גולדברג התלוי היום למעשה בהחלטת אבוטבול באם לפרוש או להישאר עד יעבור זעם בין הסיעות החרדיות. עד אז סיעת אגו"י תמנה רק 3 חברים. נזכיר אבוטבול החל את הקדנציה השנייה שלו עם 10 חברים (החרדים ובלעיש) ותשעה חברי אופוזיציה.

על פי ההסכמים שנחתמו יואצלו סמכויות לנציג הליכוד, מס' 2 ברשימתו, משה שיטרית, לשמש כסגן ומ"מ ראש העיר. סגן נוסף בשכר ישמש נציג אגו"י, כנראה וזה יהיה יו"ר סיעת כלל חסידי וקהילות ירושלים שמעון גולדברג. נציג הבית היהודי ימונה למשנה וסגן לראש העיר ללא שכר עד ה-3.2.19. אם עד אז לא תופקד בידי הבית היהודי המועצה הדתית ותפקידיה (יו"ר וגזבר) ימונה אז סגן שלישי בשכר מטעם הבית היהודי. בהסכם עם הבית היהודי נקבע כי עד המועד הנ"ל – קרי ה-3.2.19 בעוד חודשיים ימים לא תיפתר בעיית המועצה הדתית ימונה סגן מטעמה לכל הקדנציה.

למעשה בכך תם הפרק החשוב של הרכבת הקואליציה, באופוזיציה יוותרו 8 חברי מועצה, ארבעה מדגל, כולל שמואל גרינברג ומשה מונטג, ושלושה חברי סיעת ש"ס. הנציג השמיני יהיה הרב מלאכי כי טוב נציג סיעת בני תורה.

נושאים: בית שמש, בלוך, שיטרית, גולדברג
הנהגה חדשה
הנהגה חדשה
הנהגה חדשה
הנהגה חדשה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
המליאה הראשונה יוצאת עם קואליציה של 12 חברים
גולש אנונימינכתבה ביום שבת, 08 בדצמבר 2018, 19:00

אם בלוך לא תילך עם הראש החרדי הם יבעטו אותה כי החרדים הם רוב

המליאה הראשונה יוצאת עם קואליציה של 12 חברים
..נכתבה ביום שני, 03 בדצמבר 2018, 04:09

מציע שתפרסם תנאים שאינם קשורים לתיקים